قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

نظام متکی به مردم هرگز سقوط نخواهد کرد

سمنان (پانا) - قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تاکید بر اینکه نظامی که به پشتوانه مردم تشکیل و حمایت شود، به هیچ وجه قابل دست کاری نیست و دشمن می‌خواهد نوعی ناکارآمدی مسئولان را به جامعه القا کند، گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی وظیفه برنامه‌ریزی برای حضور مردم در مناسبت‌های مختلف را دارد؛ مردم یکی پس از دیگری از آزمون‌های الهی سربلند بیرون آمدند.

کد مطلب: ۸۵۶۶۳۱
لینک کوتاه کپی شد
نظام متکی به مردم هرگز سقوط نخواهد کرد

نصرت الله لطفی در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه کشور و انقلاب اسلامی در حال پشت سر گذاشتن حساس‌ترین مقطع تاریخ است، خاطرنشان کرد: دشمنان می خواهند مردم را از نظام جدا کنند، اما باید بدانند نظام متکی به مردم هرگز سقوط نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه چهلمین سالگرد انقلاب با نگاه دهه فجری نیست بلکه با نگاه تبیینی و آیینی است، افزود: همه باید بدون در نظر گرفتن نگاه های حزبی و سیاسی در این قطار انقلاب باشند و خدمت کنند و با برنامه حرکت کنیم.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تاکید بر اینکه آیین چهل سالگی انقلاب تنها به عنوان یک مراسم و بزرگداشت نباید تلقی شود، عنوان کرد:‌ زنده نگهداشتن این سالروز و تبیین کارکردهای بسیار متعدد انقلاب برای آحاد مردم امروز نه تنها به عنوان یک وظیفه ملی بلکه به عنوان یک تکلیف و آزمون الهی محسوب می‌شود.

آیین چهل سالگی انقلاب اسلامی فرصتی برای تبیین دستاوردهای نظام است

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با عنوان این مطلب که آیین چهل سالگی انقلاب اسلامی فرصتی مغتنم برای تبیین دستاوردهای نظام و پاسخ به شبهات تفرقه‌افکنانه دشمن است، گفت:‌ دشمن برای بی‌ارزش کردن دستاوردهای انقلاب توسط ماهواره‌ها و فضای مجازی تبلیغات گسترده‌ای را آغاز کرده است.

لطفی، سیاه نمایی کارکردهای انقلاب اسلامی و در مقابل تطهیر نظام طاغوتی را از اهم برنامه‌های محوری دشمن در فضای مجازی خواند و گفت:‌ 80 درصد مخاطبان این برنامه‌ها جوانان و نوجوانانی هستند که به علت اقتضای سن خود شرایط اوایل انقلاب را به خوبی درک نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه بیش از 51 درصد جمعیت کشور حتی زمان جنگ تحمیلی و دفاع مقدس را نیز درک نکرده‌اند، ابراز داشت:‌ در چنین وضعیت حساسی تبیین ارزش‌های انقلاب،‌ دستاوردهای به دست آمده و پاسخ صریح به شبهات به وجود آمده در اذهان جوانان باید جدی‌تر گرفته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار