سردرگمی دانشجویان جدیدالورود واحد تهران مرکزی دانشگاه آزاد

تهران (پانا) - پس از خرید مجتمع کمیته امداد امام‌خمینی (ره) به ارزش هزار میلیارد تومان در شمال شرق تهران از سوی دانشگاه آزاد، تمام دانشکده‌های واحد تهران مرکزی که در محدوده میدان آزادی تا میدان امام حسین(ع) قرار داشتد به این مکان منتقل شده‌ است اما این انتقال حواشی زیادی را برای دانشجویان در پی داشته است.

کد مطلب: ۸۵۶۵۷۹
لینک کوتاه کپی شد
سردرگمی دانشجویان جدیدالورود  واحد تهران مرکزی دانشگاه آزاد

در محدوده میدان آزادی تا میدان امام حسین، دانشکده‌هایی از جمله اقتصاد و حسابداری، هنر، مدیریت، حقوق، روانشناسی و علوم تربیتی، علوم اجتماعی و علوم ارتباطات وجود داشت.

انتقال واحدهای آموزشی دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی که پیش از آغاز سال تحصیلی صورت گرفت موجب شد تا بسیاری از دانشجویان از جمله دانشجویان معماری و هنر و ارتباطات دانشگاه چند روز متوالی به این موضوع اعتراض کنند اما پس از اعلام نتایج کنکور سراسری کارشناسی و کارشناسی ارشد سال 97 و با آغاز ثبت‌نام ورودی‌های جدید این دانشگاه آزاد، نابسامانی‌ها افزایش یافت زیرا قرار شد به دلیل دسترسی سخت دانشجویان به محل دانشگاه بخشی از ثبت‌نام‌ها از طریق سایت دانشگاه به صورت اینترنتی انجام شود که همین موضوع نیز سبب سردرگمی و اعتراض بیشتر دانشجویان شده است. با وجود اینکه در سایت دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی ، قسمت‌هایی برای ثبت‌نام ورودی‌های جدید تعیین و راهنمای ثبت‌نام دانشجویان نیز در سایت درج شده است،توضیحات به‌گونه‌ای نیست که بتواند دانشجویان را برای ثبت‌نام راهنمایی کند؛ به‌طوری که در مرحله ثبت‌نام اینترنتی دانشجویان، مراحلی وجود دارد که توضیحی برای آن در بخش راهنمای ثبت‌نام درج نشده است.

یکی از دانشجویان ورودی کارشناسی ارشد سال 97 دانشگاه آزاد تهران مرکز درباره مشکلات ثبت‌نام اینترنتی ورودی‌های جدید به پانا گفت: در روند ثبت‌نام اینترنتی دانشجویان بخشی مربوط به درج تاییدیه تحصیلی دانشجویان است که مشخص نیست منظور از این تاییدیه تحصیلی چیست. زمانی که می‌خواستم با دانشگاه تماس بگیرم علی‌رغم اینکه فهرست شماره‌های تماس مجتمع ولایت در سایت درج شده است، کسی پاسخگوی تلفن‌ها نبود و مجبور شدم حضوری به دانشگاه بروم که آنجا متوجه شدم تکمیل این مرحله اهمیتی ندارد. اما دانشجویان زیادی به دلیل نبود اطلاع‌رسانی درست از سوی مسئولان آموزش دانشگاه با این مشکل مواجه هستند و نمی‌توانند این مرحله را ادامه دهند.

یکی دیگر از دانشجویان ورودی جدید مقطع ارشد دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی نیز به پانا گفت: برای انجام مرحله اینترنتی ثبت‌نام با مشکل زیادی مواجه شدم. شماره‌هایی که در سایت گذاشتند هم جوابگو نبودند. بعد از دو روز تماس مداوم، یکی از شماره‌ها جواب داد و گفت که باید برای تأییدیه تحصیلی، به‌صورت حضوری به دانشگاه بروم تا نامه دانشگاه آزاد را به دانشگاه محل تحصیل دوره کارشناسی‌ام ببرم اما وقتی حضوری رفتم گفتند نیازی به حضور نیست و این مرحله از ثبت‌نام باید اصلاح شود. البته کارشناس آموزش گفت خیلی از دانشجویان به‌ دلیل این مشکل حضوری آمدند و نیازی به حضور آنها نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار