با حضور مسئولان کشوری و لشکری

مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز آغاز شد

اهواز (پانا) - مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز باحضور مسئولان ملی، استانی و جمع کثیری از مردم صبح روز دوشنبه از مقابل حسینیه ثارالله به سمت چهار راه زند تا گلزار شهدا ( بهشت آباد) اهواز آغاز شد.

کد مطلب: ۸۵۶۵۳۶
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز آغاز شد

در این مراسم وزیران اطلاعات، دادگستری و بهداشت، نمایندگان مقام معظم رهبری، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، رییس بنیاد شهید، رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی و تعدادی دیگر از مسئولان لشگری و کشوری حضور دارند.
استاندار خوزستان به منظور بزرگداشت شهدای تروریستی و حضور پرشور مردم در مراسم تشییع شهدای تروریستی اهواز، ادارات، مدارس و مراکز دانشگاهی استان خوزستان را تعطیل کرد.

حضور نماینده رهبر انقلاب در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز و عیادت از مجروحان حادثه
حجج‌الاسلام حسن رحیمیان و احمد مروی از سوی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی برای شرکت در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی اهواز وارد این شهر شد و پیش از شرکت در مراسم تشییع، از مجروحان این جنایت عیادت کرد.

حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز، صبح شنبه، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، منجر به شهید و مجروح شدن عده ای از هموطنان شد. یک کودک نیز در این حادثه شهید شده است.
در پی این حادثه و به شهادت رسیدن 24 نفر، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار طی بیانیه ای مشترک روز دوشنبه را عزای عمومی اعلام کردند.
از 68 نفر مصدوم حمله تروریستی به رژه نیروی های مسلح در اهواز تاکنون حدود 40 نفر از بیمارستان مرخص شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار