1500خودرو عمومی در ارومیه به عنوان سرویس مدارس فعالیت می کند

ارومیه (پانا)- شهردار ارومیه گفت: یکهزار و 500 خودرو عمومی در این شهر برای خدمت رسانی در حوزه سرویس مدارس ساماندهی شده و والدین می توانند با خیال راحت از این خودروها برای رفت و آمد دانش آموزان استفاده کنند.

کد مطلب: ۸۵۶۵۳۵
لینک کوتاه کپی شد
1500خودرو عمومی در ارومیه به عنوان سرویس مدارس فعالیت می کند

محمد حضرت پور شهردار ارومیه افزود: این خودروها از طریق شرکت‌های پیمانکاری تحت نظارت سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه واگذار شده و قرار است در طول سال تحصیلی دانش آموزان را جابجا کند.

وی اضافه کرد: همه سرویس‌های مدارس با مجوز سازمان حمل و نقل بار و مسافر برای جابجایی مسافران تردد می کند که برای ساماندهی آنها با 28 پیمانکار عقد قرارداد شده است.

حضرت پور بیان کرد: برای سرویس‌های مدارس مجوز دار کارت شناسایی صادر شده و گشت‌هایی خودرویی سازمان نیز بر فعالیت سرویس‌های مدارس نظارت می کنند.

شهردار ارومیه ادامه داد: این گشت ها تنها به رانندگانی که دارای کارت شناسایی باشند، اجازه تردد صادر می کنند.

حضرت پور با تبریک بازگشایی مدارس به دانش آموزان گفت: در ایام بازگشایی مدارس با توجه به افزایش تردد با اتوبوس، سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اقدام به تکمیل بازسازی دستگاه‌های اتوبوس کرده و 90 دستگاه تعمیر شده است.

وی افزود: علاوه بر آن در راستای ایجاد منظر مناسب شهری، 280 ایستگاه‌ اتوبوس سطح شهر به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید رنگ آمیزی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار