مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ:

ایثار و از خود گذشتگی ،رمز پیروزی رزمندگان ایرانی در هشت سال دفاع مقدس بود

شهرری(پانا)- مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ گفت: امروز نیز جامعه نیازمند فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی است تا بدین وسیله مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور برطرف شود.

کد مطلب: ۸۵۶۵۱۵
لینک کوتاه کپی شد
ایثار و از خود گذشتگی ،رمز پیروزی رزمندگان ایرانی در هشت سال دفاع مقدس بود

نادر نصیری در حاشیه آیین هشتمین زنگ شهید در بهشت زهرا(س) اظهار کرد: راه اندازی نمایشگاه های دفاع مقدس در مناطق مختلف، برگزاری یادواره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای منا و اجرای تئاتر با موضوعات دفاع مقدس از برنامه های ویژه هفته دفاع مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ است.
وی در ادامه با بیان اینکه دوران دفاع مقدس به عنوان یک مقطع خاص و سرنوشت‌ساز تاریخ معاصر کشورمان محسوب می شود ،عنوان کرد: دیدار با خانواده معزم شهدا، برگزاری رزمایش بزرگ بانوان در مناطق تهران و عطر افشانی گلزار شهدا از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس است.
نصیری ادامه داد: اعزام راویان به مدارس و بیان تاریخ شفایی دفاع مقدس به نسل جوان از برنامه های محوری بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در هفته دفاع مقدس است.
وی با بیان اینکه جنگ در هر جای دنیا به وقوع بپیوندد ویرانی و قربانیان زیادی را در پی دارد گفت: کشور ما هم از این امر مستثنی نبود و مردم ایران با علم به همین موارد با تمام وجود به دنبال دفاع از حیثیت خودشان رفتند.
نصیری یادآور شد: وقتی کشورمان مورد حمله دشمنان قرار گرفت مردم در یک حرکت جمعی تصمیم گرفتند برای رهایی سرزمین‌های اشغال شده دست به دست هم داده و تنها برای یک هدف بزرگ بجنگند و از دل همین تصمیم بود که موفقیت‌های بزرگی به ارمغان آمد.
وی ایثار و از خود گذشتگی را رمز اصلی پیروزی رزمندگان ایرانی در جنگ تحمیلی عنوان کرد و افزود: امروز نیز جامعه نیازمند فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی است تا بدین وسیله مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور برطرف شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار