همزمان با سراسر کشور :

زنگ شکوفه‌ها در مدارس شهرستان عسلویه نواخته شد

عسلویه ،بوشهر(پانا)_جشن نمادین شکوفه ها با حضور معاون عمرانی فرمانداری عسلویه، مسئولین شهرستانی و اولیاء دانش آموزان در مدرسه دخترانه حدیث شهر عسلویه برگزار شد .

کد مطلب: ۸۵۶۲۵۵
لینک کوتاه کپی شد
زنگ شکوفه‌ها در مدارس شهرستان عسلویه نواخته شد

حسین احمدی رییس اداره آموزش‌ و پرورش عسلویه در مراسم جشن شکوفه‌ها در دبستان حدیث عسلویه ، گفت: امروز 1178 نفر دانش‌آموز پایه اول ابتدایی با حضور در مدارس و برگزاری جشن شکوفه‌ها روزی به یادماندنی را رقم می‌زنند.

احمدی با اشاره به نقش والدین در تداوم آموزش و تعلیم و تربیت، بیان داشت: والدین محترم، رسالت شما با سپردن فرزندان به معلمان و مربیان در مدارس، به پایان نرسیده بلکه وظیفه شما آغاز شده است و همکاری شما با آموزش و پرورش، موفقیت بیشتر دانش آموزان را به دنبال خواهد داشت.

رحمانی معاون عمرانی فرمانداری ضمن تبریک روز شکوفه ها، گفت: از اولیای دانش آموزان انتظار دارم از امروز وباآغازاولین روز سال تحصیلی تا آخرین روز پایان سال تحصیلی،در کنار فرزندان خود باشند،زیراموفقیت فرزندان آنان در سال تحصیلی منوط به آگاهی آنان از فرآیند تعلیم و تربیت خواهد بود.

رحمانی افزود : انتظار می رود از امروز شما اولیا بزرگوار در کنار معلمان باشید تا به کمک یکدیگر این شکوفه های بهار تعلیم و تربیت را به مراتب بالا برسانید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار