استاندار خوزستان در حاشیه آیین آغاز سال تحصیلی جدید:

تقویت آموزش و پرورش راهی برای رسیدن به توسعه همه جانبه در استان است

اهواز (پانا) - استاندار خوزستان اظهار کرد: توسعه فرهنگی، اجتماعی و منابع انسانی در استان تنها از راه تقویت آموزش و پرورش تحقق پیدا می کند.

کد مطلب: ۸۵۶۲۴۴
لینک کوتاه کپی شد
تقویت آموزش و پرورش راهی برای رسیدن به توسعه همه جانبه در استان است

غلامرضا شریعتی در حاشیه آیین بازگشایی مدارس در اهواز، با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به معلمان و دانش آموزان استان خوزستان، گفت: امیدواریم بتوانیم شرایط بهتری را برای تحصیل دانش آموزان و تدریس معلمان در این استان فراهم کنیم و آنها نیز با بهره مندی از این شرایط در راستای شکوفایی، رشد، بالندگی و توسعه جامعه و استان گام بردارند.

وی با اظهار امیدواری از بهبود وضعیت موجود استان در زمینه های اجتماعی، فرهنگی و زیرساختی گفت: توسعه فرهنگی ، اجتماعی و منابع انسانی در استان تنها از راه تقویت آموزش و پرورش تحقق پیدا می کند.

استاندار خوزستان توجه آموزش و پرورش را یک کار اساسی و زیر بنایی عنوان کرد و گفت: ما نباید دستاوردهای پایه ای و اساسی همچون آموزش و پرورش را رها کنیم و به دنبال دستاوردهای زودگذر باشیم.

شریعتی از راه اندازی، افتتاح و بهره برداری 570 کلاس درس در سراسر استان خوزستان خبر داد و گفت: تا قبل از پایان سال جاری 530 کلاس درس به آمار کلاس های درس در خوزستان اضافه می شود که این اتفاق در تاریخ استان خوزستان طی سالهای گذشته بی سابقه است چرا که واگذاری این تعداد کلاس، در مدت یکسال معادل افتتاح روزی سه کلاس درس جدید است.

استاندار خوزستان گفت: توسعه زیر ساخت های نرم افزاری، سخت افزاری و افزایش تعداد معلمان و فراهم کردن شرایط مطلوب برای کیفیت بخشی به آموزش از برنامه های دیگری است که در استان خوزستان دنبال می شود.

گفتنی است :صبح امروز با حضور استاندار خوزستان، زنگ آغاز تحصیلی به صورت نمادین در هنرستان دخترانه کار و دانش استثنایی یگانه ناحیه 2 اهواز نواخته شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار