مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری :

اول مهر ماه طلیعه مهر و صمیمیت است

شهرری (پانا) - ریاست اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری در مراسم بازگشایی مدارس ناحیه یک ری گفت: اول مهر ماه طلیعه مهر و صمیمیت، دوستی و محبت روزی است که همیشه در خاطر و یاد همه باقی می ماند.

کد مطلب: ۸۵۶۱۲۵
لینک کوتاه کپی شد
اول مهر ماه طلیعه مهر و صمیمیت  است

بهروز نصیری مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری اظهار کرد: شعار سال تحصیلی ۹۷-۹۸ نشاط و شادمانی ، عزم همگانی و حمایت از کالای ایرانی است و برای پوشاندن جامه ی عمل بر این شعار نیازمند تلاش همگانی مسئولین است.

وی در ادامه افزود: آموزش و پرورش ناحیه یک ری دارای دو قسمت متراکم و نیمه متراکم است و با سی و نه هزار و چهارصد و شصت دانش آموز سال تحصیلی را در ۱۴۰ مدرسه آغاز می کنند.

مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری تاکید کرد:سال گذشته ۳۷ نفر از دانش آموزان ری یک رتبه زیر هزار را کسب کرده اند که با بررسی بین ۷۰۰ منطقه شهرری جزو ۸ منطقه برتر استان در کسب رتبه های زیر هزار ازمون کنکور می باشد و این آمار رضایت بخش است و این موفقیت ها مرهون تلاش مدیران و معلمان می باشد.

نصیری تصریح کرد: دانش آموزان ناحیه یک ری از فعالیت های فرهنگی و تربیتی غافل نشده اند و در مسابقات فرهنگی و قرآنی ۱۷ رتبه کشوری را کسب کرده اند و اعتقاد بر این است که پتانسیل دانش آموزان بیشتر از این ها است و موفقیت دانش اموزان نشان دهنده زحمت فراوان معلمان را می دهد و جزو سخت کوش ترین معلمان کشور به شمار می آیند.

وی بیان کرد: همه مسئولین شهر ری دلسوزانه ، متعهدانه و با عمق جان برای مردم شهرشان خدمت میکنند و به تعلیم و تربیت علاقه مند هستند.

مراسم بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی ۹۷-۹۸ صبح امروز در دبیرستان دخترانه نمونه دولتی برگزار شد.

شایان ذکر است ، این مراسم با حضور بهروز نصیری رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری ، هدایت الله جمالی پور فرماندار ری، سعید قاضی مغربی ریس دانشگاه واحد یادگار امام(ره)، سرهنگ تاجیک رئیس پلیس امنیت شهرستان ری و سایر مسئولین برگزار شد.

/خبرنگار:نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار