به مناسبت آغاز سال تحصیلی صورت گرفت:

تبریک قائم‌مقام وزیر آموزش و پرورش به دانش‌آموزان غیرایرانی

کریمی: ۶۱میلیون لازم‌التعلیم در سن ابتدایی و ۶۰میلیون لازم‌التعلیم در سن راهنمایی از تحصیل محروم‌اند

تهران (پانا) - همزمان با آغاز سال تحصیلی قائم‌مقام وزیر آموزش و پرورش در امور بین‌الملل با حضور در یکی از مدارس شهر تهران، آغاز سال تحصیلی را به دانش‌آموزان اتباع تبریک گفت.

کد مطلب: ۸۵۶۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد
تبریک قائم‌مقام وزیر آموزش و پرورش به دانش‌آموزان غیرایرانی

غلامرضا کریمی، قائم مقام وزیر آموزش و پرورش در امور بین‌الملل و رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور صبح امروز در دبیرستان شیخ فضل‌الله نوری منطقه ۱۵شهر تهران حضور یافت و آغاز بهار دانایی را به دانش‌آموزان اتباع تبریک گفت.

او روز اول مهر را برای دانش‌آموزان یک روز به یادماندنی دانست و از آنها خواست تا این روزهای باارزش و زیبا را در دفتر خاطرات خود ثبت کنند. کریمی گفت: «باید دانش‌آموزان این فرصت را مغتنم بشمارند. شما دانش‌آموزان اولین روز سال تحصیلی را در مدرسه‌ای خوب با معلمانی توانمند و آموزش و پرورش پویا آغاز می‌کنید. این در حالی است که 61 میلیون لازم‌التعلیم در سن ابتدایی و 60 میلیون لازم‌التعلیم در سن راهنمایی به دلایل مختلف از جمله جنگ، فقر و کمبود امکانات آموزشی امکان ادامه تحصیل را ندارند و محروم هستند.»

قائم‌مقام وزیر آموزش و پرورش در امور بین‌الملل افزود: «ما بسیار خرسندیم که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز بیش از 14 میلیون دانش‌آموز در حدود 108 هزار مدرسه در کشور مشغول تحصیل شده‌اند. علاوه بر این جمهوری اسلامی ایران این افتخار را دارد که تعداد 500 هزار دانش‌آموز اتباع و‌ مهاجران خارجی را نیز در کنار دانش‌آموزان ایرانی آموزش می‌دهد و آنها نیز به تحصیل مشغولند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار