تقدیر مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر از کادر خدماتی مدارس

بوشهر(پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهراز مدیران، معاونین و همه کادر اجرایی و خدماتی مدرسه به مناسبت آماده‌سازی مدارس برای آغاز سال تحصیلی 98_97تقدیر کرد.

کد مطلب: ۸۵۶۰۲۳
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر از کادر خدماتی مدارس

پروژه مهر با هدف برنامه محور شدن فعالیت‌ها و هر چه با شکوه تر برگزاری مراسم آغاز سال تحصیلی در مدارس و همچنین ارتقاء کیفیت خدمات آموزشی و پرورشی انجام می‌شود.

به گزارش واحد روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش پرورش شهرستان بوشهر طی پیامی از زحمات مدیران، معاونین و همه کادر اجرایی و خدماتی مدرسه به مناسبت آماده سازی مدارس برای آغاز سال تحصیلی 98_97 تقدیر کرد.

پیام تقدیر مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهراز مدیران، معاونین و همه کادر اجرایی و خدماتی مدرسه به مناسبت آماده سازی مدارس برای آغاز سال تحصیلی 98_97

به نام خدا
درودی خالصانه و ارادتی خاضعانه محضر شما که مظهر مهر هستید و از تبار باران، فروغ مهرتان روشنی بخش حریم مهرورزی و ریزش ابر کرامتتان رویش زندگی است. شما بهار .مکرری هستید که با حضور حیات بخش خویش زمستان نادانی را پایان میدهید . به سخن که می ایستی پنجره ای از امید می گشایید. . وقتی کشتی عمر انسانی از مسیر مدرسه عبور می کند،دستانتان لبریز از فانوس می شودواز امواج سهمگین ایام،عبورش می دهید و چون نسیمی که کشتی را به سمت ساحل سعادت و خجستگی هدایت می کند بر بلند ای کلمه می ایستید و «دیدارآشنا» را مژده اش میدهید
بازهم با آمدن روزهای پایانی فصل تابستان بوی مهر در شهرها و کوچه های کشورمان پیچیده است. باز هم مدارس چشم به در دوخته اند و به انتظار نشسته اند تا سال تحصیلی جدید را همراه با دانش آموزان آغاز کنند. با آغاز سال تحصیلی در اول مهر، میلیون ها دانش آموز به شوق آموختن، روانه مدرسه می شوند. همه ساله با شروع ماه مهر کوچه ها و خیابان ها رنگ و بوی دیگری پیدا می کنند و شور و شوق دانش آموزان جلوه زیبایی به جامعه می بخشد.
پروژه مهر با هدف برنامه محور شدن فعالیت ها و هر چه با شکوه تر برگزاری مراسم آغاز سال تحصیلی در مدارس و همچنین ارتقاء کیفیت خدمات آموزشی و پرورشی انجام می شود واین مهم جزء با همت والای شمامدیران ،معاونین ،خدمتگزاران ، اولیاء و مربیان ودر یک کلام با همت و همدلی خانواده بزرگ آموزش و پرورش هرگز میسر نمی بود.
درهمین راستا برخود لازم می دانم از تلاش و کوشش شما همکاران ارجمند و همه عزیزانی که در تجهیز و آماده سازی مدارس آستین همت بالا زدند صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.
امید است در سایه عنایات ایزد منان موفق و موید باشید. مرتضی روان دوست مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار