پیام تسلیت مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پی حمله تروریستی در اهواز

اهواز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پی حمله تروریستی در اهواز پیام تسلیتی صادر کرد.

کد مطلب: ۸۵۵۹۳۶
لینک کوتاه کپی شد
پیام  تسلیت مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پی حمله تروریستی در اهواز

دراین پیام امده است:

به نام خدا

*بسم رب الشهداء و الصدیقین*

استان خوزستان میعادگاه دلاور مردانی است که جان بر کف نهادند و از وجب به وجب خاک میهن پاسداری کردند. مردم غیور این استان پهناور سالهاست که حماسه می آفرینند و داوطلبانه جان می دهند تا مردانگی جاودانه بماند، اما دشمنان اسلام و انقلاب چون تاب و توان تحمل این پایمردی ها را ندارند، با نقشه هایی شوم در صدد ایجاد نا امنی و ضربه زدن به فرزندان پاک این آب و خاک هستند اما غافل از آنند که خاک خوزستان با شهد شیرین شهادت عجین است و مردمش در هر سنگری که باشند با قامتی استوار بر علیه باطل می جنگند و از هیچ دسیسه و نیرنگی هراس ندارند.

حادثه خونین تروریستی صبح ٣١ شهریور ماه در اهواز در ماه محرم الحرام و آغاز هفته دفاع مقدس، برگ ننگین دیگری از حرکت های تروریستی منفور در تاریخ ایران و جهان است که دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد.

اینجانب ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی خونین، شهادت مظلومانه جمعی از هم استانی های سرافرازم را به محضر رهبر فرزانه انقلاب، ملت شریف ایران ، مردم صبور خوزستان و خانواده های معظم این عزیزان تسلیت عرض می کنم و از خداوند سبحان برای مجروحان این حادثه سلامتی و شفای عاجل مسئلت دارم و اعلام می دارم که فرهنگیان شریف استان خوزستان نیز همگام با سایر اقشار جامعه با حضور پرشور در مراسم تشییع پیکر پاک شهیدان حادثه تروریسی اهواز، این حادثه تلخ را محکوم می کنند.

محمد تقی زاده
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار