حمایت قاطع شورا از شفاف سازی و سالم سازی محیط شهرداری

همدان (پانا) - رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان گفت: شورا از شفاف سازی و سالم سازی محیط شهرداری به طور قاطع حمایت می کند.

کد مطلب: ۸۵۵۶۹۸
لینک کوتاه کپی شد
حمایت قاطع شورا از شفاف سازی و سالم سازی محیط شهرداری

اکبر کاوسی امید در جلسه کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورا به شفافیت و برخورد با فسادهای مالی در شهرداری اشاره کرد و افزود: کارمندان و کارکنان شهرداری همدان افراد پاک‌دستی هستند اما تعداد اندکی به این مجموعه زحمت‌کش آسیب وارد می‌کنند و درخواست اعضای شورا بر این است که از طریق قانون برخورد شود.

کاوسی امید تأکید کرد: ضروری است با هرگونه تخلف و عمل غیرقانونی که موجب آسیب رساندن به اعتبار کارکنان خدوم و زحمت‌کش شهرداری و همچنین تضییع حقوق شهروندان شود بدون کوچکترین اغماضی و با جدیت برخورد صورت پذیرد تا بتوانیم از این طریق از بیت‌المال و حقوق مردم حفاظت کنیم.

وی همچنین ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع)،اظهار کرد: مسیر ولایت صراطی است که ما را به بهتر زیستن و رستگاری هدایت می‌کند و در این راستا باید پیرو امام باشیم.

رئیس کمیسیون برنامه بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به واقعه عاشورا، اضافه کرد: افرادی که در مقابل امام حسین (ع) ایستادند جهان بینی مادی داشتند و برای آنها قدرت و مادیات مهمترین مقوله بود.

کاوسی‌امید با تأکید بر اینکه ما باید از مکتب حسینی درس بگیریم و حسینی وار عمل کنیم، یادآور شد: باید مباحث مادی را در به سعادت رسیدن انسان به کار گیریم و مدیریت و سیاست گذاری این امور باید در کمیسیون بودجه برنامه‌ریزی شود.

وی ضمن تشکر از زحمات حسین قراباغی رئیس کمیسیون بودجه در سال نخست دوره پنجم و چهار سال دوره چهارم شورا گفت: زحمات آقای قراباغی قابل توجه بوده و وضعیت حوزه بودجه را از وضعیت نامناسب به وضعیت مناسب‌تری هدایت کرد و این زحمات قابل تقدیر است.

کاوسی با بیان اینکه کمیسیون بودجه متشکل از 7 نفر از اعضای نخبه و کارشناس شورا است، افزود: این کمیسیون از نظر کمی و کیفی مطلوب بوده و از اهداف ما بهره گیری از نظرات کارشناسان و نخبگان در راستای ارتقای بودجه شهرداری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار