مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

لزوم ارتباط خانواده ها با مدارس و تاثیر آن در موفقیت دانش آموزان

زاهدان(پانا)_ مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: حضور خانواده ی دانش آموزان در مدرسه اثرات بسیار خوبی بر سطح موفقیت و افزایش یادگیری آنها می گزارد و هر چه حضور خانواده ها کم رنگ تر باشدنتیجه عکس خواهد داد.

کد مطلب: ۸۵۵۶۸۸
لینک کوتاه کپی شد
لزوم ارتباط خانواده ها با مدارس و تاثیر آن در موفقیت دانش آموزان

علیرضا نخعی صبح امروز در مراسم بازگشایی مدارس (جشن شکوفه ها) اظهار کرد: امروز، روز بسیار حساس برای دانش آموزان است که نگرش آنها به مدرسه را شکل می‌دهد و به همین دلیل در سراسر استان برای همه نوآموزان پیش دبستانی و دانش آموزان کلاس اول ویژه برنامه هایی را تدارک دیده ایم که متناسب با ایام محرم باشد.

وی ادامه داد: حدود ۷۰ هزار نوآموز پیش دبستانی و ۸۵ هزار دانش آموز کلاس اولی امروز در بیش از ۴ هزار واحد آموزشی حضور پیدا کرده و در این مراسم شرکت می کنند.

وی با تاکید بر اهمیت حضور خانواده ی دانش آموزان در مدارس عنوان داشت:در این روز نوآموزان به همراه خانواده ها و معلمانشان یک روز متفاوت را تجربه می کنند و برآنیم تا مدرسه را به دانش آموزان مکانی خوب، شاد و محلی برای رشد، تعالی و موفقیت آنها معرفی کنیم.

نخعی ابراز کرد: امیدواریم که بتوانیم سال تحصیلی جدید را متفاوت نسبت به سال پیش آغاز کنیم و مدرسه را دلچسب تر از خانه برای نو آموزان به تصویر بکشانیم.

وی افزود: تحقیقات متعددی نشان داده که ارتباط خانواده ها با مدرسه اثرات بسیار شگفت انگیزی در موفقیت بچه ها دارد و اگر ارتباط کم باشد موفقیت بچه ها به همان نسبت کاهش پیدا میکند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در پایان عنوان داشت: امیدواریم که شاهد ارتباط بیش از پیش خانه و مدرسه در سال جدید باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار