در نشست خبری سردار احمدی با خبرنگاران مطرح شد:

ما توانسته ایم

قم (پانا)- سردار احمدی در نشست خبری با خبرنگاران از برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس با عنوان ما توانسته ایم خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۴۸۸۵
لینک کوتاه کپی شد
ما توانسته ایم

پیش از ظهر امروز سردار احمدی فرمانده لشکر علی ابیطالب استان قم در نشست خبری که در ساختمان شهید آیت الله سعیدی سپاه برگزار شد، ضمن گرامیداشت ماه محرم و ایام عزای سید الشهداء به تبیین برنامه های هفته دفاع مقدس که توسط سپاه در استان قم برگزار می شود، پرداخت.

فرمانده لشکر علی ابیطالب اظهار داشت: تحریم های امروز کشور به مراتب آسانتر از تحریم های زمان جنگ است، و مردم هم با توجه به نعمت امنیت و آرامشی که با وجود انقلاب برایشان به ارمغان آورده شده قدردان انتقلاب و پشتیبان آن هستند.

احمدی تصریح کرد: اگر روح شهادت طلبی و ایثار گری در بین جوانان و امام و رزمندگان نبود امروز نمی توانستیم با این صلابت در میادین بین المللی خود را مطرح کنیم.

فرمانده لشکر علی ابیطالب افزود: این که ما شعار می دهیم ما توانسته ایم بدین معنی است که اگر شاخص های 8 ساله دفاع مقدس را در هر مصداق مشکلی به کار ببریم می توانیم از آن موضوع به راحتی خلاص شویم.

وی در ادامه تأکید کرد: فعالیت هایی که ما برای زنده نگه داشتن دفاع مقدس انجام می دهیم نیز به همین منوال است که البته با توجه به حجم تبلیغات و حمله دشمن بعضاً امکانات کمی نیز در اختیار داریم.

سردار احمدی در بخش دیگری از صحبت های خود خواستار تعمیق در اندیشه ها شد و از فرماندهان و یادگاران جنگ که در قید حیات هستند درخواست کرد که نسل امروز را به آن اندیشه ها و معارف نزدیک و آشنا سازند.

برنامه های هفته دفاع مقدس

وی در تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس ضمن الهام از نهضت سید الشهداء و عجین شدن روحیه شهادت با فرهنگ امام حسین و جنگ تحمیلی گفت: برنامه های هفته دفاع مقدس امسال از 31 شهریور در سراسر کشور با حضور نیروهای مسلح و مانور آنها در قالب رژه آغاز خواهد شد که در آن بخش محدودی از توانمندی های موجود و تکنولوژی های دفاعی را به نمایش خواهیم گذاشت.

فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب قم افزود: امسال نیز مانند سنوات گذشته در بلوار پیامبر اعظم آیین رژه در استان قم برگزار خواهد شد که مسئولین استانی نیز در این مراسم شرکت خواهند کرد.

سردار احمدی یکی دیگر از برنامه های هفته دفاع مقدس در استان قم را نمایشگاه با عنوان ما توانسته ایم خواند و بیان کرد: بعد از ظهر روز شنبه با حضور مسئولین این نمایشگاه افتتاح خواهد شد که مکان نمایشگاه نیز همان مرکز غدیر و در انتهای شهرک قدس می باشد.

وی موضوع نمایشگاه را «محراب تا معراج» خواند و گفت: با توجه به اینکه بیش از 95 درصد از شهدای دفاع مقدس و نیروهای ما از مساجد اعزام شده اند برای همین نام نمایشگاه نیز بر همین اساس اقتباس شده است.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب از 2 نوآوری جدید در نمایشگاه امسال خبر داد و گفت: سالنی جدید برای معرفی دستاوردهای هسته ای فراهم شده که در آن بخشی از نوآوری های هسته ای رائه می شود . و در گام دوم نیز با هماهنگی گروهی از هنرمندان و ایثار گران نمایشی با عنوان تقابل با فتنه استکبار، عرصه هایی که انقفلاب ما را تهدید کرده و گروگانگیری و برای بازدیدکنندگان از نمایشگاه به اجرا در خواهد آمد.

سردار احمدی در پایان نواختن زنگ مقاومت و تجلیل از همرزمان شهید با حضور در قبور شهداء و تکریم از بازماندگان آنان را از برنامه های دیگر هفته دفاع مقدس خواند و خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت نماز جمعه نیروهای مسلح در 6 مهرماه نیز با حضور در نمازجمعه شکوه و صلابت خود را به رخ جهانیان خواهند کشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار