مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند:

نظارت بر سرویس مدارس شهر بیرجند تشدید می‌شود

بیرجند(پانا) - مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند از فعالیت ۹۲ دستگاه اتوبوس فعال شهری در بیرجند خبر داد و گفت: نظارت بر سرویس مدارس شهر بیرجند تشدید می‌شود.

کد مطلب: ۸۵۴۷۱۴
لینک کوتاه کپی شد
نظارت بر سرویس مدارس شهر بیرجند تشدید می‌شود

یدالله غلام‌پورمدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند در بازدید از پایانه اتوبوسرانی شهرداری بیرجند اظهار داشت: با توجه به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها نظارت بر عملکرد رانندگان سرویس مدارس شهر بیرجند تشدید می‌شود و رانندگان سرویس مدارس باید طبق ضوابط پروانه فعالیت و اشتغال داشته باشند.

وی از فعالیت 92 دستگاه اتوبوس شهری در بیرجند خبر داد و گفت: نظارت بر وضع ظاهری و تمیز بودن اتوبوس‌ها از اول مهرماه تشدید می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند بیان کرد: سرویس‌های مدارس باید معاینه فنی، بیمه نامه معتبر، چراغ گردان و وضع ظاهری مناسبی داشته باشند و حتماً برچسب سرویس مدارس بر روی آنها نصب شود و در کارگاه‌های آموزشی ویژه رانندگان که توسط سازمان برگزار می‌شود شرکت کنند.

غلام‌پور در زمینه فعالیت تاکسی‌های درون شهری بیان کرد: در آستانه مهرماه کنترل و نظارت بیشتری برای استفاده از تاکسی‌متر، چکاپ کامل، آماده باش پیمانکاران شبکه‌های بی‌سیم و آی‌تاکسی انجام می‌شود و در ساعات اوج ترافیک اتوبوس‌ها و تاکسی‌های حمایتی در نظر گرفته می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار