دفتر خدمات نوسازی در محله چلوچاپان راه اندازی شد

ارومیه(پانا)-رییس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری ارومیه گفت: دفتر خدمات نوسازی (تسهیل گری ) محله چلوچاپان شامل کوی سالار ، لاله ، رشادت و دین پرست راه اندازی شد .

کد مطلب: ۸۵۴۴۲۱
لینک کوتاه کپی شد
دفتر خدمات نوسازی در محله چلوچاپان راه اندازی شد

داریوش نوری با اعلام خبر راه اندازی دفتر خدمات نوسازی محله چلوچاپان ، اظهار کرد: به منظور برقراری ارتباط با شهروندان و نمایندگان محله های بافت فرسوده و سکونتگاه های غیر رسمی با اســتفاده بهینه از توانایی های ساکنان این محله ها و نیز بالا بردن سطح آگاهی آنان ، دفاتر نوسازی در راستای سیاست های ابلاغی دولت راه اندازی شد.

وی اساسی ترین مهمترین هدف از تشکیل این دفاتر را پیگیری درخواست های شهروندان در کوتاهترین زمان و ترغیب ساکنین محلات به نوسازی اعلام کرد.

رییس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری ارومیه توسعه نوسازی و بهسازی بافت های فرسوده را در اجرای برنامه های آموزشی، شناخت محله و آگاهی بخشی به ساکنان از طریق نیازسنجی و برگزاری جلسات و کلاس ها را بر تقویت و ارائه مشاوره و خدمات از طریق این دفاتر تاکید کرد .

نوری با اشاره به توان و امکانات موجود سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری ، تصریح کرد: تمامی مشکلات و مسائل محله یاد شده با مشارکت و همکاری اهالی محله جلوچاپان در چارچوپ وظایف سازمانی در سریع ترین زمان ممکن حل می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار