تلاش برای برگزاری مرحله سوم طرح " نماز کلید بهشت"

مشهد(پانا) - با حضور مسئولان استانی ،روسای ادارات سوادآموزی خراسان رضوی و آموزش دهندگان این استان، ششمین و آخرین فاز از طرح "نماز کلید بهشت " برگزار شد.

کد مطلب: ۸۵۴۳۲۳
لینک کوتاه کپی شد
تلاش برای برگزاری مرحله سوم طرح " نماز کلید بهشت"

ششمین و آخرین فاز از طرح "نماز کلید بهشت" در خراسان رضوی به میزبانی اردوگاه شهید هاشمی نژاد باغرود نیشابور برگزار شد.

در اختتامیه این طرح که با حضور مسئولان استانی، روسای ادارات سوادآموزی خراسان رضوی و آموزش دهندگان انجام شد در مجموع 1200 نفر از آموزش دهندگان سوادآموزی خراسان رضوی مهارت های عملی نماز را آموزش دیده و جهت اجرا و آموزش آن برای سوادآموزان توانمند شدند.

مصطفی اسدی، معاون سوادآموزی آموزش و پرورش خراسان رضوی در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌های مجریان این طرح در شش شهر پایلوت درنظر گرفته شده، اظهار داشت: با توجه به استقبال آموزش دهندگان و نتیجه بخش بودن طرح نماز کلید بهشت که در سال گذشته برگزار شد مرحله دوم آن را جدی‌تر آغاز کرده و به پایان خواهیم رساند.

همچنین اسدی از مکاتبه با وزارت آموزش و پرورش و درخواست اجرای مرحله سوم نماز کلید بهشت خبر داده و افزود: به دنبال آن هستیم که سوادآموزان در کنار آموزش سواد در مسائل شرعی نیز توانمندتر شوند.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش خراسان رضوی ضمن تقدیر از ستاد اقامه نماز استان خراسان رضوی برای همکاری مطلوب در برگزاری این دوره، از استقبال خوب شرکت کنندگان این طرح از برنامه‌های درنظر گرفته شده خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار