سرپرست دانشگاه فرهنگیان آذربایجان غربی در گفت و گو با پانا:

کسب رتبه3 کشوری جذب دانشجو توسط دانشگاه فرهنگیان آذربایجان غربی با جذب بیش از 1200 دانشجو

سرپرست دانشگاه فرهنگیان آذربایجان غربی گفت: دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان غربی با جذب بیش از 1200 دانشجو پس از استان های تهران و خراسان رضوی ، رتبه 3 کشوری را در این زمینه به خود اختصاص داد.

کد مطلب: ۸۵۴۱۸۱
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه3 کشوری جذب دانشجو توسط دانشگاه فرهنگیان آذربایجان غربی با جذب بیش از 1200 دانشجو

علی محمودلو در گفت و گو با خبرگزاری پانا از در خصوص وضعیت دانشگاه فرهنگیان استان گفت: دانشگاه فرهنگیان استان امسال برای ورود بیش از 1200 نفر دانشجو با بیش از 2500 نفر قبولی در این دانشگاه مصاحبه و مراحل لازم برای گزینش را انجام داد و مقدمات لازم برای ورود دانشجوهای جدیدالورود را فراهم آورده است.

وی در این خصوص ادامه داد: دانشگاه فرهنگیان آذربایجان غربی در دو بخش خواهران و برادران در قالب دو پردیس و دو مرکز تابعه فعالیت می کند که در حال حاضر با دانشجوهای سال تحصیلی جدید جمعاً بیش از 2100 دانشجو خواهد داشت.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان آذربایجان غربی به شرایط فیزیکی این دانشگاه اشاره کرد و گفت: طی سالیان گذشته توجه خاصی به عمران پردیس های علامه طباطبایی و شهید رجایی دانشگاه فرهنگیان انجام نشده است لذا برنامه ریزی های لازم جهت تعمیرات سطحی و همچنین ساخت مجموعه های جدید در پردیس های خواهران و برادران صورت گرفته که نیازمند توجه استاندار محترم، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مجموعه نوسازی و تجهیز مدارس استان می باشد.

محمودلو فعالیت منحصر به فرد فرهنگی در دانشگاه فرهنگیان را وجه تمایز این دانشگاه با سایر مراکز آموزشی دانست و گفت: فعالیت دانشجویان و اعضای دانشگاه فرهنگیان با موضوع فرهنگ و فرهنگی آمیخته هستند و به نوعی نخبه های فرهنگی جامعه در این دانشگاه تحصیل می کنند، مجموعه دانشگاه نیز ویژه برنامه های خاص آشنایی با شیوه های مبارز با مواد مخدر و مقابله با اسیب های اجتماعی برای دانشجویان دارد.

وی افزود: دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان طی ماه اخیر 12 رتبه کشوری در مسابقات فرهنگی و هنری را کسب نموده اند که با تقویت کانون های تعریف شده دانشجویی این دانشگاه گام های بلندتر و محکم تری را در جهت فعالیت های فرهنگی برخواهیم داشت.

به گفته رییس دانشگاه فرهنگیان استان بیش از 10 دانشجوی کارشناسی ارشد در دو رشته ادبیات فارسی و الهیات در مجموعه دانشگاه فرهنگیان مشغول به تحصیل هستند که درخواست دو رشته دیگر نیز تقدیم دانشگاه فرهنگیان کشور گشته و منتظر موافقت نامه می باشد.

وی در خصوص همکاری دانشگاه فرهنگیان استان و سازمان دانش آموزی نیز گفت: سازمان دانش آموزی استان یکی از ظرفیت های تربیت فرهنگی و اجتماعی جوانان و نوجوانان جامعه به حساب می آید و می تواند در این بعد یکی از مجموعه های مؤثر برای دانشگاه فرهنگیان باشد، همچنین دانشگاه فرهنگیان آمادگی لازم برای ایجاد شعبات خبرگزاری پانا در این دانشگاه را دارد و طی سال تحصیلی جدید این شعبات در پردیس های خواهران و برادران ایجاد خواهند شد.

محمودلو در پایان با تقدیر از عملکرد مدیریت جدید پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان گفت: تیم مدیریتی جدید دانشگاه فرهنگیان استان که از خرداد ماه سال جاری مشغول به فعالیت هستند عملکرد بسیار خوب و تأثیرگزاری را داشته و از همه ظرفیت های موجود درون و برون سازمانی نهایت استفاده را برده اند که همه این فعالیت قابل تقدیر می باشند. گفتنی است عاطفه پاییز مدیر پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان متولد سال 1362 بوده و جوانترین مدیر پردیس سطح کشور می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار