یک هزار و 489 نفردر درمانگاه هلال احمر خدمات گرفتند

رشت(پانا)-مدیرعامل هلال احمر گیلان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و 489 نفر از خدمات درمانگاه صلح این جمعیت بهره مند شدند.

کد مطلب: ۸۵۴۱۴۱
لینک کوتاه کپی شد
یک هزار و 489 نفردر درمانگاه هلال احمر خدمات گرفتند

مهدی ولی پور با اشاره واکسیناسیون 522 نفر از زائران بیت الله الحرام در سراسر استان گیلان نسبت به بیماری مننژیت افزود: در این مدت، 420 نفر نیز واکسن هپاتیت دریافت کردند.
وی با بیان اینکه درمانگاه صلح هلال احمر گیلان آماده ارائه خدمات درمانگاهی به مردم است، اظهار داشت: در درمانگاه صلح جمعیت هلال احمر استان خدماتی شامل انواع تزریقات، تست قند خون ، نوار قلب ، پانسمان ، بخیه ، شستشوی گوش ، سرم تراپی و ویزیت پزشک عمومی از ساعت هشت صبح تا هشت شب ارائه می شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان خاطرنشان کرد: این درمانگاه در خیابان سردار جنگل (نقره دشت) طرف قرار داد با بیمه خدمات درمانی ، نیروهای مسلح و تامین اجتماعی است.
** 2 رشته جدید به رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد رشت اضافه شد
معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با اشاره به اضافه شدن 2 رشته جدید به رشته های بدون آزمون این دانشگاه گفت: در 2 رشته تحصیلی جدید مشاوره و فقه و مبانی حقوق در مقطع کارشناسی پیوسته در نیمسال اول 97 - 98 بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی در واحد رشت دانشجو جذب می شود.
محمدرضا آزاده دل روزشنبه در گفت وگو با خبرنگار پانا، مهلت انتخاب رشته بدون آزمون را تا پایان امروز (شنبه) اعلام و اضافه کرد: علاقه مندان به ادامه تحصیل در این 2 رشته تحصیلی، بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد اسلامی رشت که دارای مدرک دیپلم کامل نظام قدیم متوسطه و یا مدرک پیش‌ دانشگاهی نظام جدید متوسطه هستند، می توانند با دریافت و مطالعه دفترچه راهنما و پس از کسب آگاهی‌ های لازم ، به عنوان یکی از گزینه های 20 انتخاب رشته در این رشته ها نیز ثبت نام کنند.
وی اظهار داشت: متقاضیان ثبت نام در این رشته ها می‌ توانند برای آگاهی از لیست رشته‌های موجود واحد دانشگاهی رشت به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت به نشانی www.iaurasht.ac.ir مراجعه و یا با مراجعه به پایگاه اطلاع ‌رسانی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی الکترونیکی www.azmoon.org برای ثبت‌ نام اقدام کنند.
آزاده دل یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در برخی رشته ‌ها مانند مهندسی مکانیک، عمران، مهندسی پزشکی، حسابداری و مدیریت با گرایش های مختلف، کشاورزی با گرایش های زراعت و علوم دامی و گیاه پزشکی به‌ دلیل برخورداری از امکانات پیشرفته و کامل آزمایشگاهی و کارگاهی و به‌ کارگیری استادان مجرب به عنوان قطبی در آموزش عالی استان گیلان مطرح است.
بر اساس آخرین آمار، افزون بر 35 هزار دانشجو در 15 واحد و مرکز دانشجویی در مقاطع مختلف تحصیلات دانشگاهی در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان مشغول به تحصیل هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار