کسب مدالهای رنگین تیم شنای دانش آموزان پسر پاکدشت در مسابقات شرق استان تهران

پاکدشت (پانا) - مسابقات شنای شرق استان تهران ویژه پسران با حضور تیم شنای دانش آموزان شهرستان پاکدشت برگزارشد.

کد مطلب: ۸۵۴۱۳۶
لینک کوتاه کپی شد
کسب مدالهای رنگین تیم  شنای  دانش  آموزان پسر پاکدشت در مسابقات شرق استان تهران

حسین میرقادری کارشناس تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت ضمن ابراز خرسندی از کسب مدال های رنگارنگ توسط دانش آموزان این شهرستان از فواید شنا کردن گفت و افزود: شنا ورزشی کامل است و مزایای بسیار زیادی برای بدن انسان داردکه از جمله آن ها می توان به کاهش وزن، از بین بردن استرس، افزایش عزت نفس و خودباوری، توانمند کردن عضلات و ماهیچه‌ها، عدم احساس گرمای حاصل از ورزش و دوری از تعرق، تقویت دستگاه گردش خون و کلسترول خون اشاره کرد.

وی در ادامه افزود :تمام تلاش همکاران ما در واحد تربیت بدنی اداره شهرستان پاکدشت نیز سلامت جسمانی و روانی دانش آموزان می باشد که با برگزاری مسابقات مختلف می توان گامی موثر در این جهت برداشت.

میر قادری تصریح کرد: تیم شنای استخر علی ابن ابیطالب (ع) اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در مسابقات شنا ویژه پسران شرق استان تهران موفق به کسب رتبه دوم این مسابقات شد.

وی اذعان کرد:این دوره از مسابقات با حضور شناگران شهرستان های پاکدشت، قرچک ، پیشوا و ورامین وبا حضور هفتاد شناگر در پنج گروه سنی درسه ماده در مجموعه ورزشی شهید ملاآقایی شهرستان قرچک برگزار شد که شناگران شهرستان پاکدشت با شش طلا ، چهار نقره و پنج برنز موفق به کسب رتبه دوم در این مسابقات شد.

میر قادری ضمن تقدیر از تلاش مربیان حاضر در این مسابقات علی الخصوص محمد نظری و علی میرزایی گفت: تیمها و نفرات برتر این مسابقات جام، مدال، حکم قهرمانی و جوایزی دریافت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار