پایان تعریض معبر مقابل بیمارستان بوعلی همدان

همدان (پانا) - آیین پایان تعریض معبر مقابل بیمارستان بوعلی، واقع در بلوار شهید فهمیده با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار همدان و مسؤولان بیمارستان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۵۴۰۱۶
لینک کوتاه کپی شد
پایان تعریض معبر مقابل بیمارستان بوعلی همدان

رئیس کمیسیون خدمات شهری، حمل و نقل وترافیک، محیط زیست و بهداشت شورای اسلامی شهر همدان، عصر چهارشنبه در این آیین، اظهار کرد: در بازگشایی این معبر هیأت مدیره بیمارستان پیش قدم شد.

کامران گردان با اشاره به اینکه رئیس بیمارستان بوعلی جزء ده شهروند نمونه همدان بود، گفت: بیمارستان بوعلی می‌تواند برای گردشگری سلامت مطرح شود.

گردان با بیان اینکه از هیأت مدیره بیمارستان بوعلی برای همکاری با مدیریت شهری سپاس‌گزاری ویژه داریم، افزود: بازگشایی این معبر نمونه کامل مشارکت شهروندی است، امیدواریم مشارکت مردمی را در بازگشایی معابر دیگر نیز داشته باشیم.

شهردار همدان نیز در این مراسم موضوع توسعه شهری و مشارکت شهروندان را بسیار پر اهمیت دانست و گفت: بازگشایی این معبر مصداق بارز همکاری و مشارکت شهروندان است که با مجموعه مدیریت شهری انجام شده است.

عباس صوفی با اشاره به اینکه ریاست بیمارستان بوعلی بدون سخت‌گیری معبر را در اختیار شهرداری قرار دادند، بیان کرد: مدیریت شهرداری به دنبال بالا بردن کیفیت زندگی مردم و آرامش شهروندان در تمام حوزه‌ها است.

صوفی گفت: در انجام وظایف خود موفق نخواهیم شد مگر با مشارکت شهروندان همدانی، و امیدواریم با راه‌اندازی پلی کلینیک بوعلی شاهد پیشرفت همدان در گردشگری پزشکی باشیم.

علیرضا یاوری‌کیا، رئیس بیمارستان بوعلی نیز در این مراسم با ابراز خرسندی از مشارکت شهرداری با هیأت مدیره بیمارستان در بازگشایی معبر و ساخت پلی کلینیک، ابراز کرد: مهر سال گذشته طرح را به شهرداری منطقه یک گفتم امروز که اینجا هستیم به اعتماد به شهرداری افتخار می‌کنم که با انجام هزینه فراوان کاری کردند که بیمارستان نتیجه اعتماد متقابل را ببیند.

مدیر منطقه یک شهرداری همدان هم گفت: مرحله نخست پروژه به پایان رسیده است و یک یادگاری خوب در فضای بیمارستان بوعلی برای شهر همدان ساخته شد.

امیر فتحیان نسب بیان کرد: حداقل سالانه سه یا چهار معبر بازگشایی می‌شود ولی تاحال چنین روندی نداشتیم و وقتی چنین اعتمادی از طرف بیمارستان شد ما نیز جذب شدیم و حسن نیت خود را نشان دادیم.

وی با اعلام اینکه این کار به گروه امانی شهرداری منطقه یک سپرده شد، تصریح کرد: این پروژه هم‌ مثل پروژه پیاده راه بوعلی،که زیباترین پیاده راه کشور است انجام شود.

فتحیان‌نسب عنوان کرد: نکته اینکه در این کار و کارهای جدید که انجام می‌شود خیلی از مصالح بین پروژه‌ها جا به جا می‌شود و همه مصالح بسته بندی و انبار شده و برای طرح‌های دیگر استفاده می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار