امام جمعه زاهدان؛ تحول فکری و توجه به آموزش و پرورش مایه افتخار است

زاهدان(پانا)- امام جمعه زاهدان و همچنین نماینده ولی فقیه و عضو مجلس خبرگان رهبری در استان سیستان و بلوچستان گفت: تحول فکری و توجه به آموزش و پرورش و رویکرد تحصیلی در جمع بانوان استان سیستان و بلوچستان مایه افتخار است و این به برکت نظام جمهوری اسلامی است.

کد مطلب: ۸۵۳۵۶۴
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه زاهدان؛ تحول فکری و توجه به آموزش و پرورش مایه افتخار است

آیت الله عباسعلی سلیمانی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان که در محل استانداری تشکیل شد، اظهار کرد: جای خوشحالی است در محلی که پوشش تحصیلی برای دختران تحریم شده بود و گاها از سوی علمای دینی منطقه نیز شنیده می شد امروز در "نیکشهر" پوشش تحصیلی پنجاه، پنجاه برای دختران و پسران را داریم.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی در منطقه ای محروم در سیستان و بلوچستان، مدیر آموزش و پرورش یک خواهر و آن هم از بومیان بلوچ آن منطقه انتخاب شده است.

آیت الله سلیمانی خاطر نشان کرد: تفکرات جاهلیت در زمان پیش از انقلاب به قدری در مناطق محروم بود که مانع از تحصیل و یا شنیدن صدای بانوان در جامعه و مجالسی که مردان حضور داشته اند شده بود.

امام جمعه زاهدان با اشاره به جذب خوب خیرین مدرسه ساز در استان ابراز کرد: باید از خانواده‌های معزز شهدا و جانبازان و همه خیرین که در امر ساخت، و تجهیز مدارس کمک و همکاری می‌کنند سپاسگذار بود. ‌

آیت الله سلیمانی با تاکید بر اینکه جذب کمک های مردمی تحولی در مسئله نوسازی و تعمیر مدارس این استان به وجود آورده است، عنوان داشت: بنیاد برکت نیز در ساخت و کمک به بازسازی مدارس استان کمک شایانی داشته که این نیز مرهون عنایت ویژه رهبری بوده و جای تشکر و قدردانی را دارد.

امام جمعه زاهدان در پایان تاکید کرد: باید بحث دانشگاه ها در مناطق محروم و همچنین بومی گزینی توسعه بیشتری در این استان داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار