اولین جشنواره ملی هویت کودکان ایران اسلامی در استان یزدبرگزار می شود

یزد(پانا) – معاون آموزشابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان یزدبیان داشت: اولین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی دردوره پیش دبستانی از 30 آبان تا اول آذر 97 دراستان یزد برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۵۳۰۷۳
لینک کوتاه کپی شد
اولین جشنواره ملی هویت کودکان  ایران اسلامی در استان یزدبرگزار می شود

سعیده بهادر زاده با توجه به اینکه دوره پیش دبستانی از دوره های بسیار مهمی است بیان کرد: در احادیث کار تربیتی برای بچه ها را مثال حکاکی روی سنگ دانسته اند.

بهادر زاده بیان کرد: شکل گیری هویت در دوره پیش دبستانی شروع و با دوره نوجوانی به تکامل می رسد و سرمایه گذاری در این دوره به ازای هر یک ریال 17 برابرپاسخ می دهد.

این مقام مسئول در ادامه از برگزاری اولین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش دبستانی در استان یزد خبرداد و افزود: این همایش در قالب مقاله، قصه گویی، فیلم کوتاه، عکس، آواها و نواهای بومی محلی، دکلمه خوانی در۳۰ آبان و یکم آذر ماه 97برگزار می شود .

وی همایش ملّی هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش دبستانی را با هدف ترویج، تقویت و تثبیت هویت اسلامی - ایرانی دانست .

معاون آموزش ابتدایی یکی از کمیته های مهم در این زمینه را کمیته هویت کودکان ایرانی اسلامی معرفی کرد که 2سال گذشته به استان یزد واگذار گردیده است.به طوری که ۳۲ استان بین 9کمیته تقسیم گشته واستان فارس، قزوین وکرمانشاه زیرمجموعه ی استان یزد هستند که برنامه های نوشته شده در راستای هویت وشکل گیری است که با ارائه یزدشناسی اولین همایش کودکان ایرانی اسلامی را به استان یزد واگذار کردند.

وی در ادامه افزود: این 6 قالب تعیین شده با همکاری دانشگاه ها در ۱۲ محور مشخص شدند وافراد علاقه مند در این زمینه می توانند آثار خود را از5 اردیبهشت تا 5 آبان ارسال کنند.

بهادر زاده بر اجرای طرح تدبیر و تعالی در مدارس استان تاکید کرد و افزود: این برنامه با تکیه بر سند تحول بنیادین و نگاه تعالی بخش، مدرسه محور، مشارکت جو و کیفیت مدار در مدارس انجام می شود و طی آن تلاش می شود تا مدیران مدارس با ایجاد خلاقیت و نوآوری و اعمال روش هایی نوین و مطابق با فناوری روز در راستای تعالی وضع مطلوب تلاش کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار