آغاز «سایه روشن» شبکه چهار از امشب

تهران (پانا) - اولین قسمت از برنامه گفتگو محور «سایه روشن» از امشب (19 شهریورماه) به روی آنتن می رود.

کد مطلب: ۸۵۲۸۱۰
لینک کوتاه کپی شد
آغاز «سایه روشن» شبکه چهار از امشب

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما، برنامه گفتگو محور «سایه روشن» که در 13 قسمت 60 دقیقه ای ویژه شب های محرم تهیه و تولید شده است، اولین قسمت از این برنامه امشب با موضوع جریان شناسی شبهات مرتبط با نهضت حسینی و آیین های مرتبط پخش می شود.

بنابراین گزارش، علیرضا نادعلی مجری کارشناس برنامه در قسمت اول با حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر سید حسن هاشمی جزی به گفتگو می پردازد.

انگیره نگارش مقاتل و کارکردها، سیر تتور مقتل نگاری و فراز و فرودها، نقطه آغاز و اوج گیری آن و همچنین معرفی معیارها و ملاک های انتخاب منابع معتبر در موضوع قیام سیدالشهدا (ع) از جمله محورهایی است که در برنامه امشب بررسی و تبیین می شود.

سرمقاله، معرفی کارشناس، اتاق فکر، معرفی کتاب و جمع بندی مباحث، از جمله آیتم های هر قسمت از این برنامه تلویزیونی است.

«سایه روشن» به تهیه کنندگی غلامرضا مندوزیی و سردبیری حجت الاسلام و المسلمین دکتر حامد قرائتی در 13 شب اول محرم هر شب با حضور یک کارشناس به بررسی موضوعاتی همچون:گونه شناسی و اعتبار سنجی مقاتل در مورد سید الشهدا(ع)، نسبت سنجی قیام و عزاداری امام حسین(ع) با اصول و قواعد اعتقادی، فقهی و اخلاقی،زیارت و عزاداری و مسئولیت های اجتماعی،آثار و پیامدهای عزاداری در اندیشه و گفتمان دینی واجتماعی جامعه و ... می پردازد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار