برگزاری مراسم سوگواری ایام محرم در آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه‌السلام

شهرری(پانا) - مراسم سوگواری ایام محرم در آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه‌السلام با حضور گسترده مردم خداجو برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۸۵۲۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم سوگواری ایام محرم در آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه‌السلام

به گزارش روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه‌السلام، مراسم سوگواری ایّام ماه محرم الحرام، ماه عزای خاندان رسالت و ماه شهادت حضرت اباعبدالله الحسین و یاران باوفایش علیهم ‌السلام، از روز سه شنبه 20 شهریورماه تا 1 مهر ماه بمدت 13 روز در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می‌شود.

در این مراسم که از روز نخست تا روز 13 ماه محرم الحرام از ساعت 17:45 در مسجد جامع حرم مطهر حضرت عبدالعظیم علیه‌السّلام برگزار می ‌شود، حجت الاسلام و المسلمین سید حمید میرباقری به سخنرانی، آقای مهدی قربانعلی به قرائت زیارت عاشورا و همچنین مداح اهلبیت عصمت و طهارت(ع) آقای مجتبی باقری به مرثیه سرایی خواهند پرداخت.

بر اساس این گزارش، مراسم قرائت زیارت وارث و ذکر مصیبت حضرت اباعبدالله الحسین و یاران باوفایش علیهم‌السلام به مدت 13 شب از شب اول محرم بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای بزرگ ری برقرار می باشد.

شایان ذکر است، در تمامی ایام ماه محرم مراسم مرثیه سرایی به مناسبت شهادت حضرت سیدالشهدا و یاران باوفایش علیهم السلام بعد از نماز ظهر و عصر در مصلای بزرگ ری، برگزار می گردد.

روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت جانسوز حضرت امام حسین و یاران باوفایش علیهم السلام، مقدم همه عاشقان آل الله به این ویژه برنامه ها را گرامی می دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار