کلاه‌برداری به بهانه کمک‌هزینه سفر به عتبات عالیات در اردستان

اردستان،اصفهان (پانا)-فرمانده انتظامی شهرستان اردستان از دستگیری کلاه‌بردار حرفه‌ای که طی تماس تلفنی با شهروندان و طرح این موضوع که شما برنده کمک‌هزینه سفر به عتبات عالیات شده‌اید از طعمه‌های خود به مبلغ صد و بیست میلیون ریال کلاه‌برداری کرده بود، خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۲۷۱۲
لینک کوتاه کپی شد
کلاه‌برداری به بهانه کمک‌هزینه سفر به عتبات عالیات در اردستان

غلامرضا هاشمی زاده در مراسم تجمع مسئولان هیئات مذهبی اردستان اظهار کرد: کلاه‌بردار حرفه‌ای که طی تماس تلفنی با شهروندان و طرح این موضوع که شما برنده کمک‌هزینه سفر به عتبات عالیات شده‌اید از طعمه‌های خود به مبلغ صد و بیست میلیون ریال کلاه‌برداری کرده بود دستگیر شد.

وی افزود: تمامی کسانی که برای ماه محرم فعالیت می کنند یک هدف را دارند و آن برپایی قیام حضرت اباعبدالله است. متاسفانه بعضی از افراد هیئات به هیئت دیگری که میرسند حرکاتی انجام می دهند که در شان مراسم امام حسین را از بین می برند. ما باید در کنار یکدیگر برای یک هدف و آن برپایی بهتر مراسم عزداری تلاش کنیم.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان با اشاره به ساعت شروع و خاتمه مراسم عزاداری امام حسین گفت: با هماهنگی هایی که بین نیروی انتظامی و تبلیغات اسلامی شده است ساعت شروع و خاتمه عزاداری برای هیئات تعیین شده است.

هاشمی زاده تاکید کرد: لازم است هریک از هیئات مذهبی برای معرفی همیاران پلیس به نیروی انتظامی اقدام کنند، این افراد با آموزشهایی که می‌بینند نقش مهمی نظم بخشی هیئات مذهبی دارند. عرف اجتماعی مردم اینگونه می‌پسندد که حضور مستمر پلیس را در همه عرصه‌ها ببینند ، مردم باحضور پلیس احساس امنیت می‌کنند.

وی گفت: یکی از مهمترین مواردی که مسئولان هیئات مذهبی باید به آن توجه کنند، رعایت قوانین ترافیکی در جا به جایی هیئات است ، خودداری از مسدود کردن خیابانها و معابر از جمله مهمترین مواردی است که هیئات باید به آن توجه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار