170 میلیارد ریال به گندم کاران تکاب پرداخت شد

ارومیه (پانا)- مدیر جهاد کشاورزی تکاب گفت: بیش از 170 میلیارد ریال که 50 درصد از مبلغ گندم خریداری شده از کشاورزان را شامل می شود، تاکنون به گندم کاران این شهرستان پرداخت شده است.

کد مطلب: ۸۵۲۶۷۷
لینک کوتاه کپی شد
170 میلیارد ریال به گندم کاران تکاب پرداخت شد

رضا افشاری نژاد مدیر جهاد کشاورزی تکاب با بیان اینکه بقیه بدهی کشاورزان نیز تا یک ماه آینده به آنها پرداخت می شود، افزود: امسال بیش از 45 هزار تن گندم از مزارع این شهرستان برداشت شده است.

وی بیان کرد: بیش از 33 هزار تن از این میزان را گندم مازاد بر نیاز کشاورزان تشکیل می دهد که نسبت به سال زراعی گذشته چهار برابر افزایش دارد.

افشاری نژاد اضافه کرد: امسال بیش از 120 دستگاه کمباین کار برداشت گندم از مزارع شهرستان تکاب را انجام داده است.

مدیر جهاد کشاورزی تکاب گفت: کشاورزان امسال محصول گندم خود را به سیلوی 30 هزار تنی و سه مرکز خرید گندم با ظرفیت پنج هزار تن تحویل داده اند.

وی با بیان اینکه بیش از 12 هزار نفر در تکاب به عنوان بهره بردار در بخش کشاورزی و دامداری مشغول به فعالیت هستند، ادامه داد: شهرستان تکاب 65 هزار هکتار اراضی قابل کشت دارد که از این میزان در سال زراعی جاری 35 هزار هکتار زیر کشت گندم رفت.

مدیر جهاد کشاورزی تکاب همچنین در خصوص توزیع کالاهای اساسی به منظور تنظیم بازار اضافه کرد: امسال بیش از 9 تن گوشت مرغ منجمد و 2 تن گوشت قرمز با قیمت یارانه ای و 40 درصد زیر قیمت بازار در تکاب عرضه و توزیع شده است.

افشاری نژاد افزود: برای ایام محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان نیز کالاهای اساسی از جمله شکر و برنج با قیمت یارانه ای در این شهرستان توزیع خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار