بررسی وضعیت صنایع و واحدهای تولیدی در سفر استاندار تهران به اسلامشهر

اسلامشهر ( پانا) - استاندار تهران در دومین دوره سفرهای شهرستانی خودبه منظور بررسی وضعیت صنایع، سرمایه گذاری و رسیدگی به مشکلات تولیدکنندگان به اسلامشهر سفر کرد.

کد مطلب: ۸۵۲۶۱۳
لینک کوتاه کپی شد
بررسی وضعیت صنایع و واحدهای تولیدی در سفر استاندار تهران به اسلامشهر

صبح امروز نوزدهم شهریور97 محمد حسین مقیمی به همراه مدیران استانی برای بررسی مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی و اقتصادی اسلامشهر وارد این شهرستان شد .
پیگیری مسائل مربوط به صنایع ، واحدهای تولیدی ،اقتصادی و سرمایه گذاری از موضوعات مورد نظر در سفر امروز مسئولین استانی به این شهرستان است .

استاندار تهران در اولین مرحله بازدید خود از واحدهای صنعتی اسلامشهر به تولیدی کفش سهند در بخش چهاردانگه رفت و ضمن بازدید از بخش های مختلف این واحد با تعدادی از کارکنان و کارگران گفت و گو کرد.

در این بازدید مقیمی به مدیر این واحد تولیدی پیشنهاد داد در جهت تبلیغات برند خود (سهند) و استفاده از آن در همه انواع تولیدات کفش این کارخانه اقدام کند.

صادقی، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران در این بازدید اظهار کرد: پرداخت مابه التفاوت نرخ ارز برای مواد اولیه مورد نیاز این واحد در گمرک و درخواست ارز از مهمترین مشکلات مطرح شده این واحد تولیدی میباشد که مشکل پرداخت مابه التفاوت با تصمیمات اتخاذ شده برای همه واحدها مرتفع شده است.

استاندار تهران در بازدید دوم خود در شهرک بهسازی چوب ایران مستقر در بخش احمدآبادمستوفی حضور یافت که تعدادی واحد تولیدی چوب و کابینت سازی در آن مستقر است.

وی در این بازدید تصریح کرد: مسئولین شهرک بهسازی صنایع چوب ایران بدنبال اخذ مجوزهای لازم برای راه اندازی فازهای بعدی آن هستند که در آن صورت اشتغال قابل توجهی در این شهرک ایجاد خواهد شد

در نمایشگاه صنایع چوب ایران آخرین تکنولوژی روز صنعت چوب و معرفی آنها به نجاران ارائه می شود تا در کنار مواد اولیه مناسب بتوانند از دانش روز دنیا در این زمینه استفاده کنند.

محمد حسین مقیمی در بازدیدسوم خود از کارخانه الکتروژن نیز با ابراز خشنودی از مدیریت صحیح و منظم این کارخانه صنعتی و تولیدی گفت:سطح تولیدات این کارخانه در تولید الکتروموتورها بسیار مطلوب است و برای تأمین مواد اولیه و سرمایه در گردش نیاز به حمایت دارند.

شایان ذکر است ،کارخانه الکتروژن با بهره گیری از پیشرفته ترین و کاملترین تجهیزات تولید و سیستم کنترل کیفیت در جنوب غرب تهران در مساحت یکصد و پنجاه هزار متر مربع فعالیت می کند وبا ۱٢۰۰ نفر کارمند، متخصص و تکنسین پنجاه نوع محصول پیشرو در عرصه تولید الکتروموتور صنعتی و خانگی را تولید میکند.

/خبرنگار :ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار