چهارمحال و بختیاری

برگزاری جلسه ی شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری

شهرکرد ( پانا ) - مدیر سازمان دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری از برگزاری جلسه ی شورای بر نامه ریزی سازمان دانش آموزی استان خبر داد :

کد مطلب: ۸۵۲۴۴۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه ی شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری

بهروز امیدی مدیرکل آموزش و پرورش استان در جلسه ی شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان و نشستی که با نمایندگان استان در مجلس دانش آموزی داشتند، اظهار داشت: مجلس دانش‌آموزی میدانی مناسب برای تمرین دموکراسی و بستری مطلوب برای تمرین مدیریت آینده است که می‌تواند مشکلات دانش آموزان را به مسئولین منعکس کند.

امیدی افزود: یکی از ساحت‌های مهم آموزش، تربیت سیاسی و اجتماعی دانش آموزان است. مجلس دانش آموزی مهمترین بستری است که می‌تواند تربیت سیاسی و اجتماعی دانش آموزان را در این ساز و کار رقم بزند.

وی بیان کرد:نمایندگان مجلس دانش آموزی باید مسئولیت پذیری را سرلوحه کارخود قراردهند و همیشه در صحنه حضور داشته باشند و تلاش کنند تا درهیاهوی ماشین وصنعت، خلق وخوی و خصیصه های آنها بدون خدشه بماند.

مدیرکل آموزش وپرورش استان چهارمحال وبختیاری در ادامه ضمن اشاره به جایگاه سازمان دانش آموزی، گفت: فلسفه وجودی سازمان دانش آموزی، ایجاد مهارت های گروهی و زندگی جمعی در بین دانش آموزان و ایجادمدارس شاد و با نشاط است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار