معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان ایلام خبر داد:

نوآموزان پیش دبستانی 40 درصد تخفیف کتاب می گیرند

ایلام (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان ایلام گفت: کتاب های مقطع پیش دبستانی برای سال تحصیلی جدید با تخفیف بین 30 تا 40 درصدی در میان نوآموزان این استان توزیع می شود

کد مطلب: ۸۵۲۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد
نوآموزان پیش دبستانی 40 درصد تخفیف کتاب می گیرند

امیر مهردادی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مقطع پیش دبستانی پنج کتاب دارد که توسط انتشارات مدرسه در کشور چاپ و امسال با تخفیف 30 تا 40 درصد عرضه می شود.

وی افزود: اعمال این تخفیف فقط برای کتاب های مقطع پیش دبستانی در این استان است و برای سایر مقاطع هیچ تخفیفی در نظر گرفته نشده و با همان نرخ عادی کتاب ها در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است.

وی یادآور شد: عنوان کتاب های مقطع پیش دبستانی رنگین کمان انس با قرآن، من و خدای مهربان، من و توانایی هایم، من و طبیعت و من و اطرافیانم است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان تاکید کرد: این کتاب ها تایید شده سازمان پژوهش وزارت آموزش و پرورش هستند که به همراه لوح آموزشی و کتاب راهنما برای توزیع بین نوآموزان پیش دبستانی در اختیار این مراکز قرار گرفته اند.

به گفته مهردادی، استفاده از سایر کتاب های آموزشی در طول سال تحصیلی در مراکز پیش دبستانی ممنوع است و تنها باید از کتاب های آموزشی مورد تایید شورای پژوهش وزارت آموزش و پرورش استفاده شود.

وی با اشاره به وجود حدود 400 مرکز پیش دبستانی در استان ایلام اضافه کرد: این مراکز به صورت غیر دولتی و تعدادی محدودی دولتی با مشارکت مردم در حاشیه شهرهای نیازمند توجه و مناطق محروم روستایی دو زبانه با دریافت مجوز از این اداره کل فعالیت دارند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش ایلام تعداد نوآموزان پیش دبستانی ثبت نام شده در سامانه سناد برای سال تحصیلی 98 - 97 را بیش از هشت هزار نفر برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار