در گفت‌وگو با پانا

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال: رأی ناعادلانه سوپر جام را در CAS پیگیری می‌کنیم

دعوت به تیم ملی حق استقلالی‌ها بود اما کاش کی‌روش اهمیت دیدار استقلال و السد را در نظر می‌گرفت

تهران (پانا) – عباس ملکی، رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال، از پیگیری پرونده شکست این تیم در سوپر جام در دادگاه عالی ورزش خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۲۳۱۷
لینک کوتاه کپی شد
رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال: رأی ناعادلانه سوپر جام را در CAS پیگیری می‌کنیم

عباس ملکی در گفت‌وگو با پانا درباره رأی کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درباره سوپر جام و تائید بازنده شدن استقلال با نتیجه 3 بر صفر گفت: از نظر باشگاه استقلال این رأی عادلانه نیست و ما هم بر اساس قانون فیفا این حق را داریم که این موضوع را در دادگاه عالی ورزش CAS پیگیری کنیم تا بتوانیم حق خودمان را بگیریم.

وی ادامه داد: همان‌طور که بارها اعلام کردیم، ما برخی از بازیکنان را در بازی سوپر جام در اختیار نداشتیم و بارها خواهان تغییر زمان بازی مقابل پرسپولیس بودیم. استقلال هیچ زمانی درخواستی برای لغو بازی نداشت، بلکه به دنبال تغییر زمان بازی بود که متاسفانه پیگیری‌های ما به سرانجام نرسید و رأی سوپر جام اعلام شد.

ملکی همچنین در ادامه به بازی دوستانه ایران مقابل ازبکستان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر دو تیم استقلال و پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دو بازی مهم پیش رو دارند. ما به هیچ عنوان معترض این نیستیم که چرا شش استقلالی به تیم ملی دعوت شدند بلکه حق آنها بوده که ملی‌پوش شوند و از این جهت جای هیچ اعتراضی نیست. حرف ما این است که با توجه به بازی حساس پیش‌رو این امکان وجود داشت که استقلالی‌ها به اردوی دیدار دوستانه مقابل ازبکستان دعوت نشوند تا ما با تمام قوا مقابل السد بازی کنیم.

رییس هیات مدیره استقلال افزود: مگر یک تیم چند ستاره دارد که برای یک بازی حساس بازیکنانش را در اختیار نداشته باشد؟ همه به خوبی به اهمیت این بازی برای فوتبال ایران و به خصوص باشگاه استقلال آگاه هستند و چرا نباید سرمربی تیم ملی اهمیت این موضوع را در نظر بگیرد.

وی همچنین به لغو بازی استقلال مقابل مسجد سلیمان و اعتراض باشگاه خوزستانی اشاره کرد و گفت: طبق قانون این بازی لغو شده است چرا که ملی پوشان تا 48 ساعت نمی‌توانند در اختیار تیم باشگاهی خود باشند بنابراین طبق قانون این بازی لغو شد.

ملکی در پایان درباره بازی مقابل السد قطر گفت: بازی سختی پیش رو داریم و امیدواریم که استقلال با نمایش خوب و قابل قبول پیروز میدان شود و نتیجه دیدار رفت خود را جبران کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار