فیلم فیلمساز نوجوان لاهیجانی در اصفهان افتخارآفرین شد

رشت(پانا)-رئیس انجمن سینما جوان لاهیجان گفت: فیلم کوتاه آخرین بازمانده ساخته نوجوان عضو این انجمن در مراسم اختتامیه دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان اصفهان مورد تجلیل قرار گرفت.

کد مطلب: ۸۵۲۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد
فیلم فیلمساز نوجوان لاهیجانی در اصفهان افتخارآفرین شد

ساسان عادلی بیان داشت: در اختتامیه دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان اصفهان، فیلم کوتاه آخرین بازمانده ساخته کارن جمال امیدی فیلمساز نوجوان دفتر لاهیجان از طرف هیات داوران این بخش مورد تقدیر قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: موضوع فیلم کوتاه داستانی آخرین بازمانده درباره عده ای از انسان هایی است که در صف انتظار برای دیدن یک چیز با ارزش هستند.
به گفته عادلی، 64 فیلم کوتاه مستند، داستانی و پویانمایی در بخش المپیاد فیلمسازی از 31 شهر کشور در سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان داوری شدند که شهرهای لاهیجان ، آباده و رفسنجان هر کدام با چهار اثر بیشترین تعداد فیلم های کوتاه راه یافته به دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان اصفهان را داشتند.
وی اظهار داشت: انجمن سینمای جوانان دفتر لاهیجان شش فیلم کوتاه شامل دقیقه نود ساخته آناهیتا خداداد، آخرین بازمانده ساخته کارن جمال امیدی، مخاطب خاص ساخته مبینا علی نژاد ، باغبان و آب پاشی ساخته محمدرضا مرادی، یک بسته فوری ساخته مشترک بهار رحیمی و آنیا پاهکیده و فوتبال نازنین ساخته محمدرضا مرادی را برای شرکت در بخش مسابقه دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان اصفهان ارسال کرد که از این میان چهار فیلم کوتاه دقیقه نود ، آخرین بازمانده ، مخاطب خاص و باغبان و آب پاشی به بخش مسابقه این المپیاد راه یافت.
به گزارش پانا دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان اصفهان با همراهی انجمن سینمای جوانان ایران و بنیاد سینمایی فارابی در سی و یکمین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان برگزار شد؛ این المپیاد در 2 بخش فیلم و فیلمنامه با پذیرش فیلم‌های سه دقیقه ای با موضوع آزاد بود که گروه سنی 9 تا 16 سال در این بخش از جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان شرکت داشتند.
این جشنواره بین‌المللی به دبیری علیرضا رضاداد هشت تا 14 شهریورماه جاری در شهر اصفهان برگزار شد.
شهرستان لاهیجان با شش انجمن ادبی و هنری یکی از شهرستان های فعال در عرصه های فرهنگی و هنری است که انجمن سینما جوان آن با بیش از 30سال سابقه آموزش عکاسان و فیلم سازان شرق گیلان را برعهده دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار