استدلال جدید مدیرعامل آبی‌ها درباره سوپر جام به استناد اظهارات ساختگی همتای قرمز

(پانا) – مدیرعامل استقلال همچنان اصرار دارد که رأی قهرمانی پرسپولیس در سوپر جام باید شکسته شده و این دیدار در تاریخ جدید برگزار شود، این بار فتحی برای پیدا کردن توجیهی برای درخواستش از اظهارنظری سخن گفته است که با مراجعه به آرشیو اخبار نمی‌‌توان ردی از آن پیدا کرد.

کد مطلب: ۸۵۲۱۶۴
لینک کوتاه کپی شد
استدلال جدید مدیرعامل آبی‌ها درباره سوپر جام به استناد اظهارات ساختگی همتای قرمز

در حالی که پرونده سوپر جام فوتبال ایران از نظر فدراسیون فوتبال و ارکان قضایی این فدراسیون با تائید حکم برد سه بر صفر پرسپولیس از سوی کمیته استیناف بسته‌شده است، مدیران جدید باشگاه استقلال قصد دارند پرونده این دیدار را به دادگاه عالی ورزش بکشانند تا همچنان هوادارانشان را به سوپر جام امیدوار نگه دارند.

امیرحسین فتحی مدیرعامل جدید باشگاه استقلال که از زمان حضور در این تیم توانسته رضایت هواداران استقلال را با خریدهای مطرح جلب کند همچنان اصرار دارد که حق با استقلال است و باید سازمان لیگ برتر به علت دیر شروع شدن تمرینات استقلال و عدم حضور ملی‌پوشان در روزهای ابتدایی تمرینات سوپر جام را در نیم فصل برگزار می‌کرد.

فتحی روز گذشته در حالی برای برگزاری سوپر جام در نیم‌فصل از ایتالیا مثال زده است که فدراسیون فوتبال این کشور ایتالیا در چند مقطع امتیاز برگزاری سوپر جام را به کشورهای آُسیایی فروخت و پیش از شروع فصل تیم‌ها می‌دانستند که باید در زمستان آماده برگزاری سوپر جام باشند. ایتالیا به عنوان تنها نمونه برگزاری سوپر جام در نیم فصل این فصل هم برگزاری دیدار سوپر جام بین یوونتوس و میلان را به عربستان فروخته و در تعطیلات نیم فصل این دیدار به میزبانی عربستان برگزار خواهد شد.

اما مدیرعامل استقلال امروز اظهار نظر جدیدی مطرح کرده است که عجیب به نظر می‌رسد، او در گفت‌وگویی که با رادیو جوان داشته گفته که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در روزهای پیش از سوپر جام گفته است که این تیم هم آمادگی برگزاری سوپر جام را ندارد.

این اظهار نظر از سوی فتحی در حالی صورت گرفته است که تنها مصاحبه حمیدرضا گرشاسبی درباره سوپر جام تا پیش از اخطار رسمی سازمان لیگ به استقلال (23 تیر) و در نهایت صدور رأی سه بر صفر به سود پرسپولیس در تاریخ 17 تیرماه بوده است که او در واکنش به سؤالی درباره سوپر جام گفته بود: « با برنامه‌ریزی که از قبل انجام داده‌ایم تیم‌مان آماده برگزاری این مسابقه است و در شرایط بازی قرار داریم به امید خدا هر تصمیمی که گرفته شود عملی خواهیم کرد.»

همین‌طور که مشخص است حمیدرضا گرشاسبی اعلام آمادگی کامل تیمش برای حضور در سوپر جام را 12 روز قبل از برگزاری سوپر جام اعلام کرده بود، در حالی که استقلال 10 روز قبل از تاریخ اعلام شده برای این دیدار راهی اردوی اروپایی شد. حال ادعای مطرح شده توسط مدیرعامل استقلال با توجه به اینکه در آرشیو اظهار نظرهای حمیدرضا گرشاسبی ردی از آن دیده نمی‌شود مشخص نیست از کدام منبع بوده و برچه اساسی مدیرعامل استقلال این بحث را مطرح کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار