اختصاص 8 دستگاه اتوبوس به منطقه خضر

همدان (پانا) - رئیس شورای اسلامی همدان در نشست مجمع معتمدین محلات ولایتمدار همدان با اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری از اختصاص 8 دستگاه اتوبوس به منطقه خضر خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۲۰۸۷
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص 8 دستگاه اتوبوس به منطقه خضر

در نشست مجمع معتمدین محلات ولایتمدار همدان با اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری مسائل و مشکلات این مناطق مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه مشکلات و مسائل جامعه و محلات یک روزه به وجود نیامده اند که سریع حل شوند عنوان کرد: ما خدمت‌گزاران مردم هستیم و تمامی سعی و تلاش خود را در راستای رضایتمندی مردم انجام می‌دهیم.

ابراهیم مولوی اظهار کرد: در شرایط اقتصادی کنونی که شهرداری‌ها برای پرداخت حقوق‌ها مانده اند شهر همدان به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است.

وی بیان کرد: برخی از مشکلات محلات که عنوان شده در حال حل شدن و بخشی نیز با اولویت بندی انجام خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه هر مسؤولی براساس وظایف خود در حال انجام کار است گفت: شهرداری یک نهاد عمومی غیردولتی است که هیچ گونه بودجه‌ای از سوی دولت دریافت نمی‌کند.

مولوی با بیان اینکه در بخش حمل و نقل 8 دستگاه اتوبوس به منطقه خضر اختصاص یافته است عنوان کرد: 40 ون نیز در این منطقه فعالیت دارند.

شهردار همدان نیز در این نشست با بیان اینکه شهرداری در حوزه‌های مختلف خدمت‌رسانی می‌کند عنوان کرد: خضر منطقه پرجمعیتی است، این منطقه نیازمند توجه است و مشکلاتی مانند نبود آسفالت و فضای سبز دارد که ما درصدد حل آنها هستیم.

عباس صوفی بیان کرد: تمامی برنامه‌ریزی‌های ما برای آسفالت معابر با قیمت 600 هزار تومان برای هر تن قیر بوده است که یکباره این رقم به 4 میلیون تومان رسیده است.

وی گفت: آسفالت معابر خضر در حال اجراست و سعی می‌کنیم رضایتمندی مردم را تأمین کنیم.

شهردار همدان درباره ایجاد فضای سبز در منطقه خضر نیز عنوان کرد: در صدد هستیم یک پارک 7 هکتاری منطقه‌ای در انتهای بلوار علاقبندیان ایجاد کنیم که هم اکنون در حال انجام مراحل آن هستیم.

صوفی با بیان اینکه 15 دستگاه اتوبوس جدید خریداری شده است گفت: از این اتوبوس‌ها به این منطقه نیز اختصاص خواهد یافت.

وی به ساخت و سازهای غیرمجاز در مناطق حاشیه شهر نیز اشاره و عنوان کرد: به ساختمان‌ها تا 2.5 طبقه در این مناطق مجوز رایگان داده می‌شود.

همچنین در این منطقه نمایندگانی از محلات به بیان مشکلات خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار