رئیس سازمان دانش آموزی استان همدان خبرداد

تشکیل کارگروه امداد و نجات استان همدان

همدان (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان همدان از تشکیل کارگروه امداد و نجات استان همدان با موضوع پهنه بندی نقشه شهرستان نهاوند خبرداد.

کد مطلب: ۸۵۱۷۵۸
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل کارگروه امداد و نجات استان همدان

رضا میرزایی در گفت و گو با خبرنگار پانا همدان افزود: در این جلسه مبحث سفر اربعین و اسکان اضطراری در زمان وقوع حوادث و بلایای طبیعی مطرح شد که با توجه به ظرفیت سازمان دانش آموزی استان همدان با 450 گروه پیشتاز و 450 مربی و بیش از 20هزار دانش آموز عضو، این سازمان دارای پتانسیل بالایی جهت استقبال، پذیرایی، راه اندازی ایستگاه صلواتی، کمک به اسکان، توزیع غذا و ... می باشد.

وی اظهارکرد: در بحث اسکان اضطراری، دانش آموزان پیشتاز در اردوها شرکت کرده اند و آموزش ها و مهارت های زندگی در شرایط سخت را فراگرفته اند و می توانند در شرایط بحرانی کمک شایانی ارائه کنند.

پهنه بندی، سند اصلی هدایت و کنترل تحولات کالبدی و نظارت برساخت و ساز در عرصه های شهری به منظور جلوگیری از تداخل غیرضروری و نامناسب کاربری ها و ارتقاء کیفیت و کارایی محیط شهری است. بر مبنای اصول و نقشه، پهنه بندی طرح جامع برای شهر، نقشه های تفصیلی و ملاک عمل شهر، برای پاسخگویی به مالکین و هرگونه تقاضای ساخت و ساز، با تراکم های ساختمانی مجاز، چگونگی ساخت و ساز و ضوابط دسترسی و تعیین کاربری های مجاز و قابل استقرار، براساس و منطبق با این طرح و اسناد آن صورت میگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار