وزیر بهداشت خبر داد:

کمبود پزشک متخصص حل می شود

سرایان( پانا )-وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به درخواست های مردم سرایان مبنی بر کمبود پزشک متخصص گفت: کمبود پزشک متخصص در بقیه شهر ها نیز وجود دارد که رفع آن نیاز مند برنامه ریزی است که از ابتدای مهر ماه این مشکل تا حدودی رفع خواهد شد.

کد مطلب: ۸۵۱۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد
کمبود پزشک متخصص حل می شود

دکتر محمد رضا امیر حسنخانی نماینده مردم بشرویه،فردوس ،طبس و سرایان در مجلس شورای اسلامی در جلسه دیدار مردم سرایان با وزیر بهداشت گفت: طی سفر قبلی وزیر بهداشت به سرایان ، مصوب شد که بیمارستانی ۴۴ تخت خوابی احداث گردد .


دکتر امیر حسنخانی ادامه داد: با پیگیری های انجام شده ، بیمارستانی با ۲۲ تخت خواب در سرایان احداث شد اما همچنان مردم این شهر نیازمند تخت بیمارستانی هستند .


وی از نبود پزشک متخصص در این شهرستان گلایه کرد و گفت : یکی از دلایل خلوتی بیمارستان ها ، نبود پزشک متخصص است و اگر این امر بر طرف شود، بیماران دیگر نیازی به اعزام به سایر شهرستان ها نخواهند داشت.


دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پاسخ به گلایه مطرح شده گفت: مشکل کمبود پزشک تنها مربوط به خراسان جنوبی و شهرستان سرایان نیست بلکه بیشتر شهرهای کشور نیز این مشکل را دارند که با دادن سهمیه به شهرستان ها، از ابتدای مهر این مشکل تا حدودی مرتفع خواهد شد.

شرفی مدیر شبکه بهداشت و درمان سرایان نیز از پیشرفت چشمگیر پروژه کلینیک زنان خبر داد و گفت: علاوه بر این پروژه، طرح خانه جامع سلامت شهری آیسک نیز در حال اجراست.


شرفی گفت: هم اکنون ۴ پزشک متخصص در رشته های اطفال ، زمان ،بیهوشی و داخلی در این شهرستان فعال هستند اما معضل اصلی ، ترک مکان از سوی پزشکان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار