با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان و سایر مدعوین:

جلسه ی هماهنگی برگزاری سوگواره ی دانش آموزی "احلی من العسل" برگزار شد

جلسه ی هماهنگی برگزاری سوگواره ی دانش آموزی "احلی من العسل" با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان و سایر مدعوین در سالن غدیر اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۸۵۱۶۶۹
لینک کوتاه کپی شد
جلسه ی هماهنگی برگزاری سوگواره ی دانش آموزی "احلی من العسل" برگزار شد

در ابتدای این جلسه محمود عباسی ضمن تسلیت پیشاپیش فرارسیدن ماه عزای سید و سالار شهیدان و یاران با وفای ایشان، ابراز داشت:سوگواره ی "احلی من العسل" هر سال همزمان با سالروز شهادت حضرت قاسم بن الحسن (ع) در ششم ماه محرم الحرام با حضور دانش آموزان برگزار می شود.

وی ضمن تقدیر از مشارکت روسا و معاونان پرورشی و فرهنگی ادارات نواحی یک و دو و همچنین مدیران و معاونان مدارس نواحی مذکور افزود:این مراسم امسال نیز روز یکشنبه مورخ 25 شهریور ماه در امام زاده سید ابراهیم (ع) با حضور دانش آموزان و مسئولین آموزش و پرورش اداره کل و نواحی یک و دو زنجان برگزار خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان در ادامه تاکید کرد: در تمامی مراسمات عزاداری و بویژه در این سوگواره از مقاتل اصلی بر اساس متون قدیمی به جا مانده از اتفاق تاریخی و ارزشی کربلای معلی استفاده شود.

این مقام مسئول اضافه نمود:همچون سنوات قبل هماهنگی لازم برای پخش زنده این مراسم با صدا و سیمای مرکز زنجان انجام خواهد گرفت تا از خودگذشتگی حضرت قاسم بن الحسن (ع) برای عموم همشهریان محترم بویژه نوجوانان عزیز شناسانده شود و ارادت دانش آموزان استان نیز به اهل بیت (ع) نشان داده شود.

وی یادآور شد:همچنین رایزنی لازم با صدا و سیمای مرکز زنجان برای پخش رایگان تیزر برگزاری این مراسم به عمل خواهد آمد.

گفتنی است درادامه جلسه سایر مدعوین نیز با تاکید بر لزوم همکاری نهادهای مربوطه پیشنهاد دادند: بنرهای برگزاری این سوگواره برای اطلاع تمامی دوستداران اهل بیت (ع) از نحوه ی اجرا در نقاط مهم و پرتردد شهر زنجان نصب گردد.

گفتنی است در پایان مقرر شد: نیروی محترم انتظامی زنجان امنیت برگزاری این مراسم را تامین نماید و سایر نهادها و ارگان های ذیربط نیز در چارچوب وظایف محوله در برگزاری این سوگواره همکاری نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار