بازیگر تئاتر، تلوزیون و سینما :

بازیگری به صورت آکادمیک و با طی دوره های حرفه ای گذرانده شود

بهارستان (پانا) - بازیگر تئاتر، و سینما گفت: حرفه بازیگری جزءحرفه های بسیار سخت میباشدو بهتر است که به صورت آکادمیک و با طی دوره های حرفه ای گذرانده شود.

کد مطلب: ۸۵۱۶۵۰
لینک کوتاه کپی شد
بازیگری به صورت آکادمیک و با طی دوره های حرفه ای گذرانده شود

مهدی دانایی مقدم ، بازیگر تئاتر، تلوزیون و سینما بعد از حدود 19 سال حضور در عرصه تئاتر،تلویزیون و سینما از اهدافش در گفت و گو با خبرنگار پانا شهرستان های استان تهران اظهار کرد: حدود یک سالی است که در حال ساخت سریال 87 مترکار کیانوش عیاری هستم که نقش بنده در این سریال کاملا متفاوت با کار های دیگر بنده است و کار آخری که از بنده هم پخش شد سریال پر بازیگر سر دلبران بود که در شب های ماه مبارک رمضان مهمان خانه های مردم از شبکه یک سیما بود.

وی در رابطه با شروع کاری خود در عرصه بازیگری افزود: از سال 78 کار هنری را آغاز کردم و تا سال 82 در چندین تئاتر خوب که آن موقع مورد استقبال مردم قرار گرفته بود حضور داشتم و کار تصویر را به صورت حرفه ای از سال 82 که سریالی به نام تابستان هشتاد ودو بود شروع کردم و تا به امروز بیش از 35 پروژه سریالی ایفای نقش داشته ام.

وی در ادامه خاطر نشان کرد:در سریال های مانند در حاشیه دو ،سه در چهار به کارگردانی مجید صالحی ،سریال پایتخت دو،سریال لیسانسه ،فیلم جاده به کارگردانی حسین تبریزی ، فیلم سینمایی سن پترزبوک ،فیلم سینمایی قاتل اهلی به کارگردانی کیمیایی وسریال شمس العماره در کنار سامان مقدم نقش هایی را بر عهده داشتم.

دانایی مقدم برای کسانی که به حرفه بازیگری علاقه دارند ، تاکید کرد:حرفه بازیگری جزء حرفه هایی می باشد که بسیار سخت و بهتر است که به صورت آکادمیک و دوره های خوب و حرفه ای گذرانده شود ،چرا که شخصی که به بازیگری علاقه دارد میبایست درس این حرفه را در دانشکده ها بگذراند تا با فنون آشنا بشود و مطالعه کتاب های مختلف را نیز جدی بگیرد .

وی تصریح کرد:چهره و اندام در بازیگری بسیار کمک می کندو به بازیگر در کنار مطالعه و تجربه کسب کردن چهره و اندام به کمک شخص بازیگر می آید چون درصدی از حرفه بازیگری است.

/خبرنگار: زهرا فتحعلی زاده/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار