معاون پرورشی و فرهنگی استان چهارمحال و بختیاری از برگزاری همایش ستارگان فرهنگی و هنری خبر داد:

همایش تجلیل از دانش آموزان برگزیده استانی در سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی، هنری در شهرکرد

شهرکرد (پانا) معاون پرورشی و فرهنگی استان چهارمحال و بختیاری از برگزاری همایش ستارگان فرهنگی، هنری استان چهارمحال و بختیاری در روز سه شنبه در هتل لاله شهرکرد خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۱۴۶۷
لینک کوتاه کپی شد
همایش تجلیل از دانش آموزان برگزیده استانی در سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی، هنری در شهرکرد

از دانش آموزان برگزیده استانی در سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری در رشته های مختلف تجلیل به عمل آمد.

رسولی معاون پرورشی استان در این جلسه گفت : این مسابقات در شصت و دو قالب برگزار گردید که در مرحله آموزشگاهی صد و پانزده هزار نفر دانش آموز به رقابت پرداختند و از این تعداد چهارهزار نفر به مرحله استانی راه پیدا کردند و سپس صد و چهل و هشت نفر به مرحله کشوری اعزام شدند که از این تعداد پنجاه و یک نفر پذیرفته شدند و پنجاه نفر صاحب رتبه های عالی کشوری شدند. ایشان افزود : هدف از برگزاری مسابفات رقابت نیست بلکه کنار هم نشینی و دوست یابی و هزار نکته ی مثبت اصلی رکن شرکت در مسابقات است .

خانم مظفر معاو ن اداره کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش نیز در این جلسه خاطر نشان کرد: بزرگترین رویداد فرهنگی و هنری در سال تحصیلی 97-96 به دست دانش آموزان رقم خورد .

ایشان ادامه داد: کار یک هنرمند ،زمانی ارزشمند است که در مسیر الهی و هنر دینی قرار گیرد به بیان دیگر (انتقال مفاهیم ملی و مذهبی به وسیله ی فرهنگ و هنر) و یک هنرمند با خلق یک اثر هنری است که می تواند به خلیفة الهی برسد.

در این همایش از دانش آموزان مجلس دانش آموزی استان نیز به پاس شرکت در مسابقات و برنامه های مختلف تجلیل شد .

لازم به ذکر است در این مسابقات گروه کرال فرهنگیان استان رتبه ی اولی و گروه سرود دانش آموزان پسر لردگان رتبه ی دوم کشوری راکسب نمودند.

همچنین گروه نمایش عروسکی شهرستان فارسان به هفدمین فستیوال بین المللی تهران راه یافتند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار