حضور پرشور پیشتازان شهرستانهای استان تهران در هشتمین اردوی ملی سازمان دانش آموزی تحسین برانگیز بود

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران گفت: هشتمین اردوی ملی سازمان دانش آموزی در حالی به پایان رسید که پیشتازان پسر و دختر سازمان دانش آموزی شهرستانهای استان تهران با حضور مقتدرانه و با نظم خود و در مجموع با کسب 6 پرچم افتخار، توانستند نمایش تحسین برانگیزی از خود به منصه ظهور برسانند.

کد مطلب: ۸۵۱۳۳۳
لینک کوتاه کپی شد
حضور پرشور پیشتازان شهرستانهای استان تهران در هشتمین اردوی ملی سازمان دانش آموزی تحسین برانگیز بود

سید مجتبی هاشمی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران گفت: پیشتازان دختر شهرستانهای استان تهران توانستند با اجرای بهترین شور حضور در میان استانهای کشور مفتخر به کسب پرچم شور و نشاط شوند.

هاشمی افزود: کسب پرچمهای افتخار نظم و انضباط و همچنین خلاقیت و نوآوری دیگر افتخارات پیشتازان دختر شهرستانهای استان تهران در هشتمین اردوی ملی سازمان دانش آموزی بود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در ادامه اظهار داشت: حضور با نظم و مقتدرانه این پیشتازان عزیز در این دوره از اردوها سبب شد که به عنوان برگزیدگان اردو در مراسم اختتامیه وظیفه پرچم گردانی در میدان را نیز برعهده بگیرند.

نمایندگان شهرستانهای استان تهران با حضور 35 پیشتاز برگزیده دختر و 5 مربی و یک سرپرست در تیم های فریادهای شادی، مخابره و جهت یابی، صف جمع، امداد و نجات و پروژه سازی در این اردو شرکت داشته است.

لازم به ذکر است، در هشتمین اردوی ملی پیشتازان پسر نیز شهرستانهای استان تهران توانست با کسب 3 پرچم افتخار نظم و انضباط، شور و نشاط و خلاقیت و نوآوری به مقام سوم نائل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار