پیش‌فروش نخستین آلبوم مستقل «اهورا ایمان» آغاز شد

تهران (پانا) - پیش‌فروش«پروانه‌های پیراهنش»، نخستین آلبوم مستقل اهورا ایمان، به همت مرکز موسیقی حوزه هنری آغاز شد.

کد مطلب: ۸۵۰۹۱۸
لینک کوتاه کپی شد
پیش‌فروش نخستین آلبوم مستقل «اهورا ایمان» آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری حوزه‌ی هنری، این آلبوم شامل 9 قطعه مستقل (با عناوین: بانو، پروانه‌پوش، دوباره عشق دوباره دریا، قصه اینجوری نبود، چرا من زندگی، آه، منو ببار، عاشق‌ترین باش, نذار برم و گله دارم) است که در تنظیم آن آرش حسینی، هومن نامداری، علیرضا ظریف، پدرام کشتکار، امیر جمالفرد، میثم مورستی با خواننده همکاری داشته‌اند. همچنین در اجرای بخش‌های مختلف این آلبوم شاهد هنرنمایی انوش تقوی، مسعود همایونی، احسان نی زن، سعید بنازاده، بهزاد رواقی، فیروز ویسانلو، فرشاد حسامی، مهدی دریانی، پدرام فریوسفی، آتنا اشتیاقی و تویجان نیازی هستیم که با آلات موسیقی کمانچه، گیتار الکتریک، ویولن آلتو، ویولنسل، گیتار نایلون و سه‌تار خواننده را همراهی می‌کنند.

اهورا ایمان در اجرای نخستین اثرش با تلفیق موسیقی مدرن و سنتی کار متفاوتی ارائه داده است که با توجه به سلایق مخاطب امروزی که در جهان پست مدرن زیست می‌کند، کاملا مطابقت دارد. از دیگر ویژگی‌های این آلبوم که آن را از دیگر آلبوم‌های موسیقی متفاوت می‌کند، شناخت کامل اهورا ایمان از ظرفیت‌های ترانه و هماهنگی آن با موسیقی زمینه است.

ایمان در مقدمه این آلبوم یاد و خاطره‌ی پیش‌کسوتانی چون بابک بیات، استاد زنده‌یاد ایرج بسطامی و زنده‌یاد ناصر عبداللهی که او را در این راه پر آشوب یاری کرده‌اند، گرامی داشته است.

انتشار آلبوم «پروانه‌های پیراهنش»، برای مخاطبان ترانه‌های ایمان، که پیش از این آلبوم، با قطعات معروفی چون: سلام آخر، مرو ای دوست (که آن را برای مصیبت زلزله بم سروده است)، میم مثل مادر، معصومیت از دست رفته، بوی شرجی، دلم گرفت و… انس داشتند و از سال‌ها قبل منتظر چنین روزی بودند، فرصت خوبی است تا این انتظار به سر آید و هنر ایمان را این‌بار در قامت یک خواننده مشاهده کنند.

شایان ذکر است که تاکنون قطعات پروانه پوش، گله دارم و قصه اینجوری بود با صدای این هنرمند منتشر شده است.

علاقه‌مندان برای تهیه پیش‌فروش آلبوم موسیقی «پروانه‌های پیراهنش» به صورت نسخه اصلی می توانند به سایت های معتبر مرکز موسیقی مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار