رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند خبر داد:

کلنگ زنی و افتتاح ۱۷ پروژه در سفر وزیر بهداشت به خراسان جنوبی

بیرجند( پانا ) - رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی  بیرجند با اشاره به افتتاح ۱۵ پروژه و کلنگ زنی ۲ طرح بهداشتی و درمانی در سفر وزیر بهداشت به خراسان جنوبی گفت: مقام عالی وزارت بهداشت روز چهارشنبه (۱۴شهریور) به خراسان جنوبی سفر خواهد کرد.

کد مطلب: ۸۵۰۸۱۸
لینک کوتاه کپی شد
کلنگ زنی و افتتاح ۱۷ پروژه در سفر وزیر بهداشت به خراسان جنوبی

کاظم قائمی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی بیرجند صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که با محوریت سفر سید مهدی قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت به خراسان جنوبی برگزار شد، از افتتاح و کلنگ زنی ۱۷ پروژه در شهرستان های بیرجند،قاین و فردوس خبر داد و اظهار کرد: ۱۵ پروژه افتتاحی با اعتباری بیش از ۳۵ میلیارد تومان به بهره برداری خواهند رسید.


قائمی با اشاره به اینکه این سفر، هفتمین سفر مقام عالی وزارت بهداشت به خراسان جنوبی در دولت تدبیر و امید خواهد بود، ادامه داد: یکی از مهمترین پروژه های قابل افتتاح در این سفر ، مرکز درمان ناباروری زنان تحت عنوان مرکز ناباروری رویش است که با اعتباری بیش از ۴ میلیارد تومان تجهیز و قابلیت آن انجام اعمال مختلف درمان ناباروری را خواهد داشت و با افتتاح این پروژه، بیماران دیگر نیازی به اعزام به مشهد مقدس برای درمان نخواهند داشت .


رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: عملیات افتتاح ساختمان شماره ۲ دندانپزشکی استان در پردیس دانشگاه و کلنگ زنی ساختمان شماره یک دندانپزشکی نیز در دستور کار برنامه های سفر دکتر قاضی زاده هاشمی خواهد بود .


وی تصریح کرد : در ساختمان شماره ۲ که قابل بهره برداری می باشد، بیش از یک و نیم میلیارد تومان اعتبار صرف شده است و امیدواریم پس از به زمین خوردن کلنگ ساختمان شماره یک این مرکز نیز ،مرکز دندانپزشکی استان استان را تا حداکثر ۳ سال آینده تکمیل کنیم.


قائمی ادامه داد: افتتاح مرکز یادگیری آزمون های الکترونیکی،بازدید از مرکز مانیتورینگ ،افتتاح مرکز اطلاع رسانی دانشگاه و افتتاح سالن و ساختمان مرکزی دانشگاه با ۶ هزار متر مربع زیربنا که از سال ۹۰ ساخت آن آغاز شده است ،از دیگر برنامه های وزیر بهداشت به استان خواهد بود.


وی همچنین از بهره برداری کلینیک تخصصی بیمارستان ولیعصر بیرجند خبر داد و ادامه داد:برای افتتاح این پروژه که در زمینی به مساحت ۱۶۲۰ متر ساخته شده است ،۳ و نیم میلیارد تومان هزینه شده است.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در ادامه گریزی به پروژه‌های قابل افتتاح در شهر قاین زد و اذعان داشت: مرکز جامع خدمات سلامت قاین ،کلینیک تخصصی بیمارستان شهدای قاین،مرکز غربالگری سرطان ،مرکز سی تی اسکن بیمارستان شهدای قاین و سالن همراهان بیماران این بیمارستان ، در سفر دکتر قاضی زاده هاشمی افتتاح خواهند شد.


وی ادامه داد: برای کلنگ زنی و ساخت بیمارستان دوم قاین نیز اعتبارات تصویب شده است و تنها منتظر جانمایی آن هستیم تا در زمان سفر وزیر بهداشت به استان ،کلنگ زنی این پروژه نیز انجام شود.


قائمی گفت: افتتاح ۴ اتاق عمل بیمارستان شهید چمران فردوس ،اورژانس و icu وnicu این بیمارستان نیز در دستور کار سفر وزیر بهداشت به شهرستان فردوس خواهد بود.


همچنین وزیر بهداشت در سفر خود به شهرستان بیرجند ،با اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ،پزشکان و مدیران دانشگاه خواهد داشت که این همایش با حضور پروفسور بلالی برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار