دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان خبر داد

حضور ۱۱ هزار انجمن اسلامی دانش‌آموزی دوره متوسطه در دوازدهمین کنگره اتحادیه

تهران(پانا) - دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان از حضور و شرکت ۶ هزار انجمن اسلامی دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم و ۵ هزار انجمن اسلامی دانش‌آموزان دوره متوسطه اول در دوازدهمین کنگره اتحادیه خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۰۷۸۶
لینک کوتاه کپی شد
حضور ۱۱ هزار انجمن اسلامی دانش‌آموزی دوره متوسطه در دوازدهمین کنگره اتحادیه

حسین تاریخی در سومین اجلاس کنگره دوازدهم اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان که از صبح امروز در اردوگاه شهید باهنر آغاز شد این کنگره را مهم‌ترین رکن اتحادیه دانست و درباره اهمیت آن گفت: «شما دانش‌آموزان میزبان اصلی این برنامه و کنگره در ۴ روز هستید.»

تاریخی گفت: «شما نمایندگان ۱۱ هزار انجمن اسلامی سراسر کشور هستید که در این جلسه حضور دارید. هر یک از شما در شهرستان‌ها و استان‌های مختلف گردهم آمدید، از بین شما منتخبان انتخاب شدند و عصاره شما در این جلسه حضور دارند.»

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان افزود: «در این ۴ روز نمایندگان ۶ هزار انجمن اسلامی از دانش‌آموزان متوسطه دوم و ۵ هزار انجمن اسلامی از دانش‌آموزان متوسطه اول حضور دارند.»

او اظهار امیدواری کرد در پایان برنامه ۴ روزه این اجلاس حق انجمن‌های اسلامی را به نحو احسن انجام دهید.

تاریخی ادامه داد: «چند فرصت و اتفاق ویژه در این ۴ روز صورت می‌گیرد. کنگره محلی برای متشکل شدن ویژه انجمن اسلامی است. شما هر یک در مدرسه انجمن اسلامی دارید و در مدرسه فعالیت می‌کنید.»

او گفت: «ما اتحادیه شدیم و تمام انجمن‌های سراسر کشور اینجا جمع شدند تا اتقاقات بزرگ را رقم بزنیم. ما جزیره نیستیم تشکل منسجم انقلابی هستیم و شما چکیده انجمن‌هایید.»

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان افزود: «انتظار داریم ماموریت‌های انجمن‌های اسلامی را محقق کنید. باید منسجم باشید و باید ارتباط و تعامل خود را با انجمن‌های دیگر حفط کنید زیرا شما ۸۰ نماینده اعضای قرارگاه ملی هستید.»

تاریخی ادامه داد: «شبکه تشکیلاتی خود را در این ۴ روز منسجم کنید زیرا باید ارتباط تشکیلاتی شما افزایش یابد تا بعد از اجلاس مطالبه‌ها اتفاق بیافتد.»

او گفت: «شما دانش‌آموزان مطالبه‌گری را به نمایندگی از جامعه دانش‌آموزی و نمایندگان انجمن‌های اسلامی رقم می‌زنید. شما باید مطالبه خود و جامعه دانش‌آموزی را از مسئولانی که در این ۴ روز می‌آیند بخواهید.»

او افزود: «ترسیم مسیر آینده انجمن‌های اسلامی یکی دیگر از مواردی است که خط‌مشی و سیاست‌های ما باید برای یک سال آینده تعیین شود.»

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان افزود: «شما دانش‌آموزان نماینده انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان هستید و باید حق نمایندگی را در این اجلاس ادا کنید.»

تاریخی ادامه داد: «امروز روز ملی مبارزه با استعمار انگلیس است. انقلاب ما در آستانه چهل سالگی قرار گرفته است، آن نهاد نوپا که در بهمن ۵۷ شکل گرفت اکنون درختی تنومند و ریشه‌دار شده است.»

او گفت: «از اوایل انقلاب تلاش برای از بین بردن انقلاب صورت گرفت اما برای رسیدن به نقطه ارزشمند باید تلاش کنیم.»

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان افزود: «از ما خواستند سنگر فکری و فرهنگی باشیم. نباید اسیر تبلیغات و هجمه‌هایی شویم که دشمن دنبال آن‌هاست. جمهوری اسلامی اکنون در بالاترین نقطه اقتدار منطقه و جهان قرار دارد.»

او افزود: «برای نگه‌داشتن و ماندن در این قله اقتدار باید تلاش کرد. امیدوارم در این مسیر با انگیزه، بانشاط و با برنامه به استان‌های خود برگردید و منشا اتفاقات و تحولات خوبی در شهر، استان و منطقه خود باشید.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار