سرپرست فرمانداری اسلامشهر:

مطالبه گری و واقعیت نگر بودن از جمله بارزترین خصلتهای خبرنگاران است

اسلامشهر (پانا) - سرپرست فرمانداری اسلامشهر در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان گفت: خبرنگاران چشم بینای مردم در جهت انعکاس مشکلات و نارسائی ها هستند.

کد مطلب: ۸۵۰۶۷۲
لینک کوتاه کپی شد
مطالبه گری و واقعیت نگر بودن از جمله بارزترین خصلتهای خبرنگاران است

در این نشست خبری که بهمن جلیلیان معاون سیاسی، انتظامی فرماندار شهرستان نیز حضور داشت، مسعود مرسلپور در سخنانی اظهار کرد: شجاع بودن، مطالبه گری، واقعیت نگر بودن و واقعیت طلبی از جمله بارزترین خصلتهای خبرنگاران است.
وی در ادامه انتقادی عمل کردن و انتقاد پذیر بودن را از دیگر ویژگی های خبرنگاران برشمرد و افزود: خبرنگاران از بطن جامعه هستند و هم می توانند مشکلات مردم را به گوش مسئولان برسانند و از سوی دیگر می توانند اقدامات صورت گرفته و عملکرد دستگاههای اجرائی را به اطلاع شهروندان برسانند.
سرپرست فرمانداری اسلامشهر در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در حوزه فعالیت های سیاسی شهرستان، کلیه احزاب و گروههایی که از وزارت کشور مجوز دارند و در چارچوب های نظام فعالیت می کنند مورد حمایت مجموعه فرمانداری هستند و باید آرامش و امنیت لازم برای فعالیت احزاب فراهم باشد.
مرسل پور با بیان اینکه احزاب سیاسی نیز باید مطالبه گر باشند، تاکید کرد: همه احزاب رسمی کشور اصل نظام اسلامی، ولایت فقیه، قوای سه گانه و سایر ارکان کشور را قبول دارند و تنها در شیوه های مدیریتی تفاوت افکار دارند که این امر برای پیشرفت هر کشوری لازم است.
وی در ادامه به مسائل اقتصادی شهرستان اشاره کرد و گفت: اسلامشهر از ظرفیتها و پتانسیل های ویژه ای در حوزه فعالیت های اقتصادی برخوردار است و تمام دستگاههای اداری برای سرمایه گذاران جاذبه داشته باشند.
وی افزود: یکی از اهداف مهم ما در اسلامشهر ترغیب کردن سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری و ایجاد فرصت های شغلی در اسلامشهر است و باید بستر لازم برای فعالیت این افراد را در شهرستان فراهم کنیم.
سرپرست فرمانداری اسلامشهر همچنین با بیان اینکه باید شادابی اجتماعی و امید به آینده را در سطح شهرستان افزایش دهیم گفت: دشمنان ما جنگ روانی سختی را علیه کشورمان راه انداخته اند و باید با کمک شما خبرنگاران این تهدید را به یک فرصت تبدیل کنیم.
وی با بیان اینکه بحمدا... با رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، توانمندی دولت و قوای مقننه و قضائیه، آمادگی نیروی های مسلح و پشتیبانی مردم ضربه پذیری از خارج مرزها کشورمان را تهدید نمی کند، افزود: رانتخواری و مفاسد می توانند گلایه مندی و نارضایتی مردم را به دنبال داشته باشند.
مرسلپور بر ضرورت مبارزه با رانت خواری و مفاسد در سطح شهرستان تاکید و اذعان داشت: خبرنگاران می توانند مسئولان را در زمینه مبارزه با مفاسد یاری دهند.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار