مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری:

آماده احداث دهکده سلامت در شهرستان سرعین هستیم

اردبیل(پانا) - مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: در صورتی که استانداری اردبیل آماده واگذاری زمین به صندوق بازنشستگی کشور باشد، آمادگی لازم را برای احداث دهکده سلامت در شهرستان سرعین را داریم.

کد مطلب: ۸۵۰۶۳۲
لینک کوتاه کپی شد
آماده احداث دهکده سلامت در شهرستان سرعین هستیم

جمشید تقی‌زاده در جشنواره تجلیل از تعاونی‌ها و کارآفرینان برتر استان اردبیل که در مجتمع فرهنگی هنری فدک اردبیل برگزار شد اظهار داشت: تاریخ ثابت کرده است که تحریم‌های آمریکا و حرکت‌های خصمانه این کشور در قبال اعمال فشارهای اقتصادی بر علیه جمهوری اسلامی ایران سبب تقویت وحدت و همدلی مردم و مسئولان شده و قطعا ملت و دولت ایران در کنار هم از این شرایط اقتصادی نیز عبور می‌کنند.

وی گفت: سیاست‌گذاری برای رشد اقتصادی از وظایف مهم دولت بوده و تمامی دولت‌مردان باید در راستای اجرای ابلاغیه مقام معظم رهبری سعی و تلاش خود را برای ایجاد رشد و توسعه اقتصادی انجام دهند که سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نیز نقش حائز اهمیتی در این رابطه دارند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری افزود: متأسفانه در حال حاضر شاهد نرخ بالای بیکاری در کشور هستیم و این موضوع می‌طلبد که سالانه حدود 950 هزار تا 970 هزار شغل جدید در کشور تعریف شود که تحقق این امر با حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و راه‌اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی امکان‌پذیر می‌شود.

تقی‌زاده تصریح کرد: ایجاد اشتغال بدون حضور سرمایه‌گذاران و کارآفرینان میسر نمی‌شود که قطعا کارآفرینان وظیفه سنگینی در این رابطه بر عهده دارند و دستگاه‌های اجرایی نیز باید حمایت‌های همه‌جانبه‌ای از این سرمایه‌گذاران داشته باشند.

وی با اشاره به فرارسیدن هفته تکریم از بازنشستگان بیان کرد: با همکاری و تعامل شهرداری اردبیل مجموعه خانه امید در اردبیل احداث می‌شود که مقدمات لازم برای این اقدام صورت گرفته و از هفته آینده عملیاتی اجرایی این پروژه در اردبیل آغاز می‌شود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: در صورتی که استانداری اردبیل آماده واگذاری زمین به صندوق بازنشستگی کشور باشد، آمادگی لازم را برای احداث دهکده سلامت در شهرستان سرعین را نیز داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار