22 هزار نفر از آذربایجان غربی در سامانه کارا ثبت نام کردند

ارومیه (پانا)- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: تاکنون 22 هزار و 36 نفر از این استان در سامانه کارا ثبت نام کرده اند که 18 هزار و 616 نفر در بخش اشتغال پایدار و مابقی نیز در بخش اشتغال فراگیر هستند.

کد مطلب: ۸۵۰۵۴۷
لینک کوتاه کپی شد
22 هزار نفر از آذربایجان غربی در سامانه کارا ثبت نام کردند

رضا نقی زاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی در حاشیه جلسه کارگروه اشتغال آذربایجان غربی افزود: تاکنون سه هزار و 241 طرح با پنج هزار و 103 میلیارد ریال اعتبار در کارگروه اشتغال پایدار تصویب شده است که در صورت اجرا برای 10 هزار و 358 نفر اشتغال زایی صورت می گیرد.

وی ادامه داد: برای بخش اشتغال پایدار 2 هزار و 180 میلیارد ریال تسهیلات در نظر گرفته شده که تاکنون یکهزار و 547 میلیارد ریال آن پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی اضافه کرد: این تسهیلات برای 906 طرح پرداخت شده و برای سه هزار و 134 نفر اشتغال زایی کرده است.

وی افزد: طرح اشتغال پایدار روستایی از جمله طرح های اقتصادی دولت تدبیر و امید در راستای ارتقای شاخصه های اشتغال است.

نقی زاده ادامه داد: اگر استان در این زمینه پیشتازی خود را حفظ کند می تواند تسهیلات دیگر اشتغالزایی علاوه بر سهم خود را جذب و در اختیار متقاضیان قرار دهد.

وی ادامه داد: با این آمار تا کنون 71 درصد برنامه های اشتغال در آذربایجان غربی اجرا شده است و تا پایان شهریور ماه جاری فرصت باقی است تا مابقی طرح ها از تسهیلات بهره مند شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی بیان کرد: در بخش اشتغال فراگیر نیز سه هزار و 30 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته که تاکنون 2 هزار و 750 میلیارد ریال آن پرداخت شده است.

نقی زاده افزود: این تسهیلات برای 557 طرح بوده و برای پنج هزار و 691 نفر اشتغال زایی ایجاد می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار