فرماندار اردستان: چالش اصلی شهرستان اردستان موضوع جمعیت است

اردستان،اصفهان(پانا)-فرماندار اردستان گفت: چالش اصلی ما در شهرستان اردستان موضوع جمعیت است که بارها در جلسات مختلف به این موضوع اشاره شده است.

کد مطلب: ۸۵۰۵۴۶
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اردستان: چالش اصلی شهرستان اردستان موضوع جمعیت است

حمید رضا تأملی در جمع مدیران ادارات اردستان اظهار کرد: در جلسات و کارگروه های شهرستان در خدمت مدیران شهرستان هستیم و کمتر فرصت می شود تا با آنها در خصوص دیدگاه های خود در خصوص پیشرفت اردستان صحبت کنیم.

فرماندار اردستان گفت: اردستان بدون شک یک نقطه منحصر به فرد و سرزمینی در جغرافیای ایران است که با تکیه بر پتانسیل های مختلفی که در مسیر حرکت و توسعه دارد می تواند جزو یکی از بهترین نقاط زندگی و یکی از شاخص ترین مراکزتوسعه یافته در سطح کشور باشد.

تأملی با بیان اینکه این موضوع را بنده به عنوان یک فرد علاقه مند و اهل مطالعه در مباحث کارشناسی مربوط به توسعه اشاره می کنم، تصریح کرد: کمتر نقطه ای را در سطح کشور سراغ دارید که در حوزه های مختلف، توسعه امکان تحرک، خلاقیت و حرکت برای مدیران و دست اندر کاران و بخش خصوصی آن مجموعه و شهرستان متصور باشد.

وی تاکید کرد: اردستان از نعمت های فراوان و سرشار خداوندی بهره مند است، لذا بنده در جلسه معارفه اعلام کردم به ترکیب منطقه محروم برای اردستان اعتقادی ندارم و اگر محدودیتی هم وجود دارد در نگرش نگاه، نحوه مدیریت و متولیان توسعه در این منطقه است.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: مجدد اعلام می کنم شهرستان اردستان شایسته بهترین ها بوده و ما به شدت برای تحقق این بهترین و بهترین ها نیازمند توجه به دو عنصر جدی هستیم که یکی از آنها تغییر باورها و تحول فکری، فرهنگی در سطح عموم جامعه شهرستان اردستان و به عنوان نکته دوم نیازمند رجوع جدی و حمایت و هدایت و حضور همه نخبگان و خواص علمی، اداری، نظامی شهرستان برای توسعه اردستان هستیم.

تأملی تصریح کرد: اگر این دو رویکرد را در بخش مدیران و کارمندان شهرستان که دو و نیم درصد جمعیت شهرستان را تشکیل می دهند نهادینه کنیم و اثر گذار باشد، مردم هم از این تغییر نگرش الگو خواهند گرفت.

وی همچنین یادآوری کرد: چالش اصلی ما در شهرستان اردستان موضوع جمعیت است که بارها در جلسات مختلف به این موضوع اشاره کرده ام و آن موضوعی که شهرستان را تحت الشعاع قرار داده نبود شرایط مناسب برای زندگی در بخشهای مختلف این شهرستان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار