رئیس پلیس راهور اردستان: خانواده‌ها در انتخاب سرویس مدارس سنجیده عمل کنند

اردستان/اصفهان‌‌(پانا) - رئیس پلیس راهور اردستان گفت:خانواده‌ها در انتخاب سرویس مدارس سنجیده عمل کنند و از سرویس‌های متفرقه که شناخت کافی ندارند استفاده نکنند.

کد مطلب: ۸۵۰۳۶۴
لینک کوتاه کپی شد
رئیس پلیس راهور اردستان: خانواده‌ها در انتخاب سرویس مدارس سنجیده عمل کنند

رئیس پلیس راهور اردستان درنشست خبری با اصحاب رسانه به بازگشایی مدارس و استفاده دانش‌آموزان از سرویس در این ایام اشاره کرد و اظهار کرد: غالبا بخش عمده‌ای از مدارس قبل از آغاز سال تحصیلی اقدام به معرفی و نام نویسی در سرویس‌هایی که شناخته شده هستند، می‌کنند.

سروان ابراهیم نرگسیان به خانواده‌ها توصیه کرد: از سرویس های شناخته شده که پرونده و سوابق کاری آنها در نزد مراکز آموزشی است، برای جابجایی فرزندان خود استفاده کنند.

وی از والدین خواست از پذیرش سرویس های متفرقه و سرویس هایی که به واسطه معرفی افراد ناشناس که آنها نیز شناخت کافی از آن ندارند، جدا خودداری کنند.

رئیس پلیس راهور تاکید کرد: سرویس های مدارس مورد تایید پلیس راهور و سازمان شهرداری علاوه بر برچسب دارای کد، شماره و مشخصه های ساماندهی شده نیز هستند.

نرگسیان خاطرنشان کرد: سرویس هایی که فاقد برچسب سرویس مدرسه هستند و مبادرت به جابه‌جایی دانش‌آموزان کنند، منع تردد خواهند شد و پلیس راهور با آنها برخورد می‌کند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار