فرمانده سپاه سید الشهدا (ع) اسلامشهر:

بسیجیان دریادل ماننددوران دفاع مقدس، امروزنیز با تمام توانمندی خود آماده ارائه خدمات مورد نیاز مردم هستند

اسلامشهر (پانا) - فرمانده سپاه سید الشهدا (ع) اسلامشهر گفت: خدمات پزشکی رایگان با حضور جهادگران بسیجی در نقاط محروم شهرستان اسلامشهر ارائه شد.

کد مطلب: ۸۵۰۱۰۷
لینک کوتاه کپی شد
بسیجیان دریادل ماننددوران دفاع مقدس، امروزنیز با تمام توانمندی خود آماده ارائه خدمات مورد نیاز مردم هستند

مجید امیرعبدالهیان در این رابطه اظهار کرد: در راستای حمایت از محرومین و رفع مشکلات و ارائه خدمات، بسیجیان جهادگر با حضور در روستاهای محروم شهرستان اسلامشهر، خدمات رایگان پزشکی ارائه کردند.

وی در ادامه افزود: اردوی جهادی بسیجیان گروه جهادی شاهسوندی دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور در محله‌های گلدسته، شمس آباد و فیروز بهرام به مردم محروم منطقه بخش چهاردانگه شهرستان اسلامشهر، خدمات مورد نیاز پزشکی را به‌صورت رایگان ارائه و بیماران را ویزیت نمودند.

امیر عبداللهیان،تاکید کرد: در این برنامه تعداد ۲۵ نفربسیجی جهادگر در قالب پنج گروه پزشکی متخصص در زمینه‌‌های تغذیه، روانشناسی، زنان و مامایی، شنوایی‌سنجی، بینایی‌سنجی، پزشک عمومی،تست قندو فشار خون به بیماران و افراد ساکن در منطقه خدمات‌رسانی کردند.

فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهدا(ع) اسلامشهر با بیان اینکه یک گروه پزشکی هم به طور سیار به محله‌‌هایی که بیماران توان حرکت ندارد مراجعه کردند، تصریح کرد: پزشکان بسیجی با ویزیت 400 نفر از مراجعه کنندگان، به تعداد پنجاه نفر نیز به صورت سرپایی اقدامات پانسمان و... ارائه کردند و برای دیگر بیماران داروهای مورد نیاز را تامین نمودند.

وی خاطر نشان کرد:در این برنامه محرومیت زدایی که از سوی حوزه مقاومت ۲۷۳ جعفر طیار چهاردانگه به مناسب عید غدیرخم و برای خدمت به هشهریان ساکن در منطقه انجام شد، بسیجیان جهادگر این حوزه نیز با ارائه برنامه‌های شاد فرهنگی و مذهبی یک روز شاد و به یاد ماندنی را برای خانواده‌های ساکن در این محلات به‌وجود آوردند.

امیرعبدالهیان بیان کرد: در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، نیروهای جان برکف بسیجی با تمام توان و قدرت خود در جهت رفع محرومیت از جامعه درعرصه‌های مختلف وارد شده و به گروه‌های هدف خدمات مورد نیاز را ارائه می‌کنند.

وی تصریح کرد: بسیجیان دریادل همچون دوران دفاع مقدس، امروز با تمام توانمندی خود آماده ارائه خدمات مورد نیاز مردم است و در شرایط امروزی که کشور با جنگ اقتصادی و فرهنگی روبه‌رو شده، شرایط ایجاب می‌نماید تا بسیج و سپاه در عرصه اقتصادی و فرهنگی وارد شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سیدالشهدا(ع) اسلامشهر، اذعان کرد: بسیجیان جهادگر اسلامشهری در قالب گروه‌های جهادی علاوه برحضور در نقاط محروم سطح شهرستان، به اقصی نقاط محروم کشور نظیر روستاهای محروم خوزستان و مناطق زلزله زده کرمانشاه هم عزیمت کرده و خدمات مورد نیاز از قبیل احداث خانه‌های مسکونی، مسجد، مدرسه، سرویس بهداشتی و... را ارائه کرده‌اند.

/خبرنگار :ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار