همه در برابر آب مسئول هستیم

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان گفت : هفته فرهنگی آّب برگزار شده تا همه را متوجه این موضوع کند که همه در برابر آب مسئول هستیم و سرنوشت ما با آب پیوند خورده است .

کد مطلب: ۸۵۰۰۷۱
لینک کوتاه کپی شد
همه در برابر آب مسئول هستیم

احمد رضایی اظهار نمود : هفته فرهنگی آب به ابتکار سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و با همکاری مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر اصفهان بر پا شده است .

وی با بیان اینکه در این هفته سلسله برنامه هایی با هدف توجه هر چه بیشتر به داشته های فرهنگی خودمان پیرامون آب برگزار می شود ، افزود : در ششمین روز از هفته فرهنگی آّب و همزمان با عید غدیر خم ویژه برنامه ای در بوستان خانواده شهر ورزنه با حضور پر شور مردم ، مسئولان و مدیران شهرداری و شورای شهر ورزنه ، ((محمد عیدی )) معاون فرهنگی شهردار و (( مرتضی رشیدی )) معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان برگزار شد .

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان تصریح کرد : یکی از اهداف برگزاری این جشن در شهر ورزنه این بود که تیمی از مدیران و مسئولان به این شهر آیند و همه را متوجه این موضوع کنه که همه در برابر آب مسئول هستیم و سرنوشت ما با آّب پیوند خورده است .

وی تاکید کرد : مردم باید بدانند که همیشه آب در بخش فلات مرکزی ایران گاهی کم و گاهی زیاد وجود داشته و خشک سالی و تر سالی در طول تاریخ تجربه شده است .

رضایی با بیان اینکه مسائل فرهنگی با آیین ها و برنامه های هنری و ادبیات آنها پیوند خورده است ، گفت : امروز اگر ما دوباره دچار خشکسالی شده ایم نباید اجازه دهیم داشته های فرهنگی مان از بین برود و به آنها بی توجهی شود چرا که خواه ناخواه می توان امیدوار بودکه بر حسب تجربیات گذشته در فلات مرکزی ، بعد از خشک سالی ها ، تر سالی ها در پیش بوده است .

وی ادامه داد : قرار بود تعداد زیادی از شهرهای حاشیه زاینده رود که با آب زاینده رود پیوند دارند ، در برگزاری برنامه های هفته فرهنگی آب مشارکت داشته باشند اما از میان این شهرها درچه و ورزنه همکاری داشته و این برنامه را در شهر خودشان اجرا کردند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار